úterý 4. května 2010

Po lécích???

Po lécích???

Mám chut zaškrtit vlastní dítě. :-)

 Včera jsem nasadila Jeníkovi ta antidepresiva (3 týdny se válely na lince, neměla jsem odvahu vzhledem k množství nežádoucích účinků) a po 2 dnech je jeho chování mnohem horší. 

Nevím, jestli to souvisí s nově nasazenými léky nebo ne. Dr. říkal  - vydržet 14 dní, ale .... Dnes chudák 3x "dostal" (plácnutí přes zadeček a nééé že by to pomohlo), ač normálně nedostává, a večer 3 hodiny nespal...
To se stává tehdy, je-li přes den nějaká změna (doktor, návštěva babičky, výlet, ap.), dnes však nic rušivého nebylo....asi nespavost po lécích???...


Nejhorší není to chování (už jsem snad zvyklá), ale to, že se bojím, že díky nespavosti si všechno zritualizuje...nemůže spát, vyhazuje plyšáky, polštář a dudlíky z postele. Za ty skoro 3 hodiny jsem tam byla x krát, zvedla jsem dudlíky, plyšáky, kontrolovala plenku, ...pak hlásil, že má žízen...

On si je schopný z každé blbinky udělat rituál, doufám, že to tak ted nebude chtít před usnutím pořád...pozornost, pití, zvedat plyšáky, dudlíky, x krát přikrýt... Co nám dalo úsilí vytvořit pevné mantinely a naučit Jeníka večer v klidu usínat a spár celou noc...

Dělá si rituály pomalu ze všeho a já se kolikrát bojím něco "udělat nebo říct"...jednou hodil před přebalováním a cvičením čistou plenu do koše, ted má pocit, že ji tam musí hodit vždycky...jednou chtěl u přebalení "vidět hovínko", tatka mu to ukázal a říkal "fuuj" a Jeník má ted pocit, že TO musí vidět a říká "fuuuj"...

Jednou jsme koupila Kinder řez v obchoďáku a ted ho musí mít při každém nákupu. Nebo jsem koupila v pekárně čokoládové koblihy a on ted má pocit, že v pekárně musíme VŽDY koupit čokoládové koblihy...

Jednou před obchodem hodil plyšové prasátko na mokrou zem, bylo špinavé, tak jsem ho dala doma do pračky a on šel po nákupu spát.
Jenže si to spojil...plyšák v pračce a spaní. Ted vždy před odchodem do postýlky běží do kotelny k pračce, hodí tam prasátko a křičí: "Kde je čunííík????"

Máte radu co dělat, aby s všechno neritualizoval???
Bude líp????

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...