neděle 31. července 2011

Jenda krájí zeleninu

Včera byl náročný den.

Venku byla zima, pršelo...nic pro našeho Jeníčka.

A zabavit hyperaktivního autíka celý den?

To je někdy nad lidské síly.

Naštěstí měl Jenda včera (v rámci svých možností) docela dobrou náladu....

...a chtěl "pracovat"....

Nesmí se nudit, protože pak vymýšlí "blbosti".

Vyndala jsem po delší době dřevěné "úkoly" a Jenda pilně pracoval.

Krájení chleba a zeleniny má moc rád....

Za splněný úkol vždy vyžaduje odměnu.

Někdy splní jeden úkol za den, jindy dva, výjimečně třeba 5-6.... takže těch bonbónků za den moc nemá.

Jinak žádné sladkosti nedostává.

Ale i tak se v posledních dnech snažím, aby jako odměna fungovala nějaká činnost (nejen sladkost)....

Včera jsem Jendovi řekla: "Až si pohraješ, dostaneš kamínky...."

Kamínky má Jenda moc rád.

Sice se dožadoval i oblíbeného LIPA, ale myslím, že za pár dnů mi to projde i bez bonbónku....


18 komentářů:

  1. Ahoj Amélie,
    děkuji za pochvalu dortíku:) Určitě ho zkus hlavně na něj nepotřebuješ spousty času, máš ho hnedle:)
    Týjo koukám na to jak blázen nikdy jsem takovou zeleninu neviděla..to je výborná procvičovací hra!
    Ty kamínky vypadají skoro jako bonbónky, vůbec se nedivim že je má jeníček rád mě se taky kamínky líbí!
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Ke komentáři u mě na blogu - Vidím, že váš syn je autista, takže vlastně za případné zlobení nemůže. Děti, které jsem měla na starosti já, jsou obětí rodičů, kteří se o ně nestarají a jsou pořád jen v práci, kupují si je drahými dárky a dovolí jim všechno, vůbec je nenaučili poslušnosti. Taková volná výchova, kdy se nad vším mávne rukou, že jsou to přece jenom děti, má vážně katastrofální následky.
    Přeju vám hodně trpělivosti! :) Sice vás neznám, ale už jen podle blogu soudím, že jste určitě úžasná maminka.

    OdpovědětVymazat
  3. Dřevěná zelenina se mi líbí. A Jeníkovi taky, vypadá spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  4. Takovou zeleninu jsem ještě nikde neviděla. Jeník vypadá opravdu spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  5. ahojky zelenina je super,já už jsem ji viděla,ale pro Justy mi to ještě příjde moc těžké,ale Jeníček je šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Amélko, Jeníček je moc hezký chlapec, úžasně fotogenický. Moc se mi líbí. Jinak ti chlapi bejvaj dost často nespravedliví a protivný. Nic si z toho nedělej.
    Ahojky a hezkou neděli ti přeje IVA

    OdpovědětVymazat
  7. Jeníka jsem dlouho neviděla, ale stále se mě zdá v moc dobré pohodě i přes to špatné počasí, které nemá rád,já když byli děti malé jsem bombóny a sladkosti nahrazovala sušeným ovocem a funguje to třeba by to Jeníček akceptoval a je to zdravější, začala bych těmi barevnějšími druhy které by mu cukrovinky připomínali.

    OdpovědětVymazat
  8. Je fajn,že někdo vymyslel také fajn hračky a ještě když jsou ze dřeva - no paráda.Jenda vypadá opravdu spokojeně.

    OdpovědětVymazat
  9. Zase hračka, kterou vidím poprvé v životě. A Jeníkovi, jde to krájení suprově, nůž drží dobře a poradí si i s kulatými, neposednými tvary. ;-) U nás už prší třetí den, je to fakt k zbláznění, myslím, že se musí nudit úplně všechny děti, které mají takto vypráskané prázdniny a musí sedět doma.

    OdpovědětVymazat
  10. Jarko, já jsem to taky neznala. Tuhle hračku jsme poprvé viděli v Rané péči, a pak jsme ji Jendovi sehnali domů. Je fajn, že si ty hračky můžeme půjčit a zjistit, co by Jendu bavilo a co ne. A koupíme jen to, co ho baví.

    OdpovědětVymazat
  11. Annapos, sušené ovoce Jenda odmítá. Třeba se jednou nechá přemluvit. Odměna musí být taková, aby ho motivovala v práci. :-) Sušené ovoce by ho k "práci" nepřimělo.

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem stejná jako Jeník, za LIPO bych udělala cokoliv :-))
    je hezké vidět, jak sám " kuchtí" :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Šikulko! Takéto ovocie a zeleninu som chcela aj Nikimu pred časom kúpiť, no bolo by to pre neho moc náročné. U nás fungujú ako odmeny nie len dobrotky, ale aj obľúbené činnosti, ktoré až tak často nedovolím, napr. ťukanie do klávesnice počítača, pozeranie "smiešnych" videí na youtube, hranie na klavíri a pod.

    OdpovědětVymazat
  14. Kamínky mám i já velmi rád. Rád se jich dotýkám. Přiložím si je k uchu a ťukám jeden o druhý a naslouchám...

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Amelie, tak ja pro zmenu tuto zeleninu poznam. Loni ji dostal Tomi na Vanoce. Sam si s tim jeste nehraje, ale snazi se. Vse kraji s moji pomoci. Kaminky jsou krasne a je fajn, ze slouzi jako odmena. Tom by je asi snedl :-D
    Přeji hodně stesti

    OdpovědětVymazat
  16. Ahojky Amálko,Jeníček je fakt užasně šikovný a když za to přijímá odměnu a má z ní radost tak to je zas o kus dál!!!!!!!!!! Zelenina je supr Dobře,že je hodně barevná!!!! To umocnuje dobrou náladu.....jsi báječná máma!Dík také za komentářík moc si toho vážím ...Daja

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný :D Bude z něho kuchař. :) Jsem rád že má rád kamínky. Málo se ví, že i zvířátka je mají rády a ty době vědí, že je to dobrá energie. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Kuchař? To není špatný nápad. :-) Uvítala bych, kdyby mi někdy někdo uvařil. Řeknu mu to. :-P

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...