středa 2. února 2011

Je tahle rostlina jedovatá?!

Nemůžu si dojít ani na záchod, aby Jenda něco neprovedl...
Leze po výškách....
Nebo třeba rozhazuje pleny z přebalovacího stolu, vyhazuje jídlo z misek na  zem,  vylévá Betynce vodu z misky, shazuje mi vyžehlené prádlo z žehlícího prkna, které jsem nestihla uklidit, a v poslední době "jí" kytky.... :-(

I v létě nebo na podzim, když jsme byli venku, tak strkal do pusy cokoliv - kamínky, jehličí, použité žvýkačky, pil vodu z louží apod... člověk ho pořád musí hlídat...


ALE KYTKY  ho nechávaly chladným...až doted....
Šla jsem jen na WC...
Přijdu.... a v obýváku byly poházené listy, jedním se Jenda živil a odmítal mi ho dát....

Kytka je sice na skříni, ale plazí se dolů....


Nevím, jestli něco snědl nebo ne...

Doufám, že ne....
...a pokud ano, že TAHLE kytka není jedovatá....

Podle obrázků z internetu mi přijde, že je to "Scindapsus" ???

Během života se svými dětmi jsem volala na TIS (Toxikologické informační středisko)  nejméně 2x... Jednou, když Šárka jako malá holka vypila Panadol a podruhé, když Jenda požil  v létě bublifuk.
Ted jsem nevolala. Pozorovala jsem Jeníka....a doufala...
A dnes jsem na TIS poslala mailík s fotkou kytky....

Zdá se, že to na něm nezanechalo žádné následky....
Stále si strká do pusy kuličky nebo třeba modelínu...

Doufám, že v pojídání nepoživatelných věcí nebude pokračovat
....

6 komentářů:

  1. Hledala jsem to v různých zdrojích, je to potos a jedovatý není. Ovšem ke "svačině" taky nic moc. No jo, ale vysvětlit to Jeníčkovi... Marci myslím na Tebe. Blanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Blani, ano, asi to bude potos (scindapsus): http://www.urazneninahoda.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=184:potos-scindapsus-pictus-&catid=60:otravy-rostliny&Itemid=311
    Zdá se, že to Jenda jen strkal do pusy a snad všechno vyplivl, jinak by mu bylo asi špatně...

    OdpovědětVymazat
  3. Jako malá jsem z postýlky dosáhla na monsteru a částečně ji snědla :-) Štěpa kytky nejí, ale škube je moc rád...Dáša...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však monstera se celým jménem jmenuje Monstera Deliciosa...tak musí být delicious, tedy výborná :))

      Vymazat
  4. Amélie, tahle kytka opravdu jedovatá není, ale radši bych provetivně zkoukla i ostatní kytky doma na které Jeníček může.

    OdpovědětVymazat
  5. Jedna moje kamarádka jako malá olizovala výlohy :D (až si z toho chudák uhnala mononuklózu)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...