pondělí 14. února 2011

Jendův narozeninový den

Opožděně přidávám pár fotek z narozenin Jeníčka.
Jeníček a jeho sestry....

Jeníček a nové dárky....

Nejvíc ho zaujalo sfoukávání svíček a mluvící nářadí, protože do něho mohl bušit a ono to vydávalo zvuky...

Bavilo ho pár dnů a ted tu jen leží.
Také se mu líbila kuličkodráha.....


Mě fascinovala vzájemná spolupráce mých 3 dětí, protože to se moc často nevidí.....

Chvíli to vypadalo, že to skončí špatně, protože Eliška to chtěla stavět přesně podle návodu, Šárka chtěla postavit libovolnou dráhu a Jenda jim to statečně bořil....

...Po chvilce to však dostavili a pár minutek si posílali kuličky....


Ve chvíli, kdy s tím Jenda začne házet, tak je čas všechny kousky zase  schovat do krabice.
Jsem šťastná  a vděčná za každou minutu, kterou moje děti tráví "společně"....

5 komentářů:

  1. Amelie, přeju Jeničkovi jen všechno dobré k narozeninám a moc zdravím i obě princezny.
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Aby ne, je to moc dobře,že alespoň po chvilkách užíváš pohody a klídku. Děti máš opravdu krásné! Jejíčkovi přeji k narozeninám všechno nejlepší :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky! :) Spolupráca je pri srdiečku hrejúca :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vše nejlepší jeníčkovi.a co to máte za pejska?

    OdpovědětVymazat
  5. AndyPan, máme maltézáka - fenku Betynku. Jenda ji zbožňuje a ona jeho taky.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...