středa 9. února 2011

Myška v modelíně

Myška v modelíně...aneb cvičení motoriky.... :-)

Na nějaké úkoly procvičující grafomotoriku Jendu neužije. To dělat nebude...

Nějaké nezáživné čáry, spojovačky, omalovánky...ap...to odmítá.

Vymyslela jsem hru na schovávanou...tedy s oblíbenou myškou.... :-)
Néé že bych se schovávala já...
I když někdy mám chuť se někam schovat a aspoň pár hodin nevylézat...

Krtka a myšičku má Jenda rád...přece jen tohle DVD běží už rok .. Troufám si říct, že snad každý den...

"Jeníčku, kde je myška?"


A Jenda hledá... Dostane plastový nůž a krájí a pižlá a zase krájí....

A volá: "Tady jéééééé..."
To je radosti.... :-)

Jeho dva oblíbené dudlíky nesmí ani při hře s modelínou chybět....


Vždycky myšku "zabalím" do kuličky....
...a dokud to Jendu baví, tak si hrajeme....

Když ho to přestane bavit, tak mi to umí dát pěkně najevo....


Pak chvíli patlá modelínu po zemi...

...nezbytné "nářadí" nesmí chybět....
Modelína je stále hit číslo jedna....
 Jen musí být krásně měkkoučká a vláčná.... Ta "tvrdá, drolivá" už by byla důvodem k vzteku....

3 komentáře:

  1. To je super zábavka, s dovolením skúsim takúto vecičku aj s Nikinkom. Nejaké modelovanie u nás nehrozí, ale snáď keby som pred ním takto schovala obľúbenú vecičku aspoň by sa ju pokúšal nájsť... ?
    Teším sa na ďalšie tipy na jednoduchú zábavu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je prima nápad. :-)
    Zuzka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...