pondělí 21. února 2011

S baklažánem i do postele

Chceme-li našemu Jeníčkovi udělat radost, stačí dojít do zeleniny a koupit baklažán.


Má ho na obrázcích asi ve 2 knížkách a baklažán zkrátka "zbožňuje"....

Baklažán s námi chodí na procházku...
Baklažán se dívá s Jeníčkem na televizi....


S baklažánem zažijeme "sdílení".... "Bety, baklažááán...."

S novým kamarádem se i spí....

Už jsem měli 3 kousky a v blízké době plánujeme koupit další....


Baklažán vnáší RADOST do života našeho syna...

Eliška říká: "Tohle by se nám s "normálním" dítětem nestalo".... :-)


Ale neříká to ironicky, říká to proto, že to tak cítí...
Říká to proto, protože má Jeníčka moc ráda....a jeho někdy ztřeštěné nápady a kousky se jí moc líbí...
Líbí se jí natolik, že když měla mít nedávno referát do školy o někom z rodiny, tak si vybrala Jeníčka a jeho autismus... Popisovala tam jeho rituály, zvyky a opakující se dotazy....

Předem jsem "varovala" učitelku mailem a poprosila jsem ji, aby byla tak laskavá a dětem to vysvětlila a aby dohlédla, aby se Elišce třeba nesmály, že má postiženého bratra...
Přece jen jsou to 13ti letí "puberťáci", kteří se často smějí a vysmívají čemukoliv....


Jsem ráda, že se Eliška za svého brášku nestydí a naopak.....je na něj pyšná, má ho ráda a proto si ho vybrala do svého referátu.

Jsem šťastná, že mám tak úžasné děti.

15 komentářů:

  1. To je krásné. Jeníček je úžasný a má skvělou sestru. Držím palce, ať se Vám všem daří. Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem dlouho nekomentovala žádný z článků-nějak časová nestíhačka. Ale ted prostě musím, už jenom kvůli Elišce. Přišlo mi to s tím referátem strašně milé.
    JInak jeníček je také super, jeho fotočky nad knížkama mě dostaly-super super supr! co bych za to dala!!

    OdpovědětVymazat
  3. Je dobře, že Eliška Jeníka "bere" a je prostě sestrou.
    Připojuji s k Pavlovu přání ať se všem daří.
    A děkuji za návštěvu a vzkazy u mne, potěšily.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně napsané. Ano, máte minimálně tři důvody k tomu, proč být št'astná.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš vážně úžasné děti :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Amelie, Eliška je úžasná! Je to hlavně vaše zásluha, je taková, jak jste ji vychovala.
    Krásné odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Všem děkuji za krásné komentáře.

    OdpovědětVymazat
  8. Baklažán je božííííí :-D a Eeeeeliška taky!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Zajímavé, že mně baklažán taky vždy fascinoval..ta barva, vosková hladkost, tvar a zelená čepička. Tu knížku máme doma taky a byla Jiříkova nejoblíbenější celé roky.
    A Eliška, ta je naprosto úžasná !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Ami, úžasný!! Jednak se musím usmívat, jak s baklažánem Jeník "bydlí" (Betynka si taky oblibuje zajímavé předměty a vyžaduje je v posteli :-)) a jednak proto, že Eliška je prostě skvělá sestřička!

    OdpovědětVymazat
  11. Eliška a Jeník jsou úžasní!
    A já jsem totální nevzdělanec, slovo baklažán čtu poprvé. Znala jsem tuto zeleninu jen jako lilek. A žádnou knížku, kde by tato zelenina byla, doma nemáme. :-(

    OdpovědětVymazat
  12. Máte naprosto úžasné děti. Je skvělé, že Eliška měla referát o Jeníčkovi- lidé se musí seznamovat s ''odlišností'' druhých. Pak (snad) ubyde takových řečí, se kterými se občas setkáváte.

    OdpovědětVymazat
  13. Taky myslím,že dětem osvěta neuškodí..Eliška je podle toho empatické stvoření, víc takových!

    OdpovědětVymazat
  14. Prosím Tě,nebyl by ten referát někde k dohledání?Zajímalo by mě,jak to napsala ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, zvládla to tehdy skvěle...Eliška i učitelka. ALE bohužel to asi nedohledám..fňuk..a je mi to líto. Ale zeptám se jí...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...