středa 16. února 2011

Sepsání anamnézy v APLE

Včera jsem si udělala malý výlet.
Tedy... pro mě vlastně velký - skoro celý den jsem byla bez Jeníka. :-)
To se mi moc často nestává.
Vstávali jsme po 6. hodině, Jeníčka jsme odložili u mojí maminky a jeli jsme autem do Prahy. Manžel mě tam vysadil a jel do práce a já jsem si zašla na snídani k Mc Donaldovi.
To ticho, ten klid...náádhera. Balzám na nervy i na duši. :-)

Poté jsem se vydala k vrátkům s nápisem APLA.

Po cca 10 měsíčním čekání jsme dostali termín.
Sepsání anamnézy bez Jeníka trvalo 3,5 hodiny.
Byl to úúžasný pocit - nemuset být pořád ve střehu.
Přibližně za měsíc nás čeká vyšetření s Jeníkem.... To si zatím ani nechci představovat...

Pak jsem se prošla po Praze, prolezla jsem svoje oblíbená knihkupectví a udělala jsem si radost zakoupením knížky. Domů jsem se vracela autobusem a libovala jsem si, jak je to paráádní pocit - číst si v metru a v autobuse....
Jak málo někdy stačí k radosti... :-)

V centru Prahy jsem koupila Jeníčkovi dárky.

Sice nevím, jestli si je zaslouží, ale co by pro něj člověk neuděl, že?

Koupila jsem mu 2 puzzle s Krtečkem. Jedno má 6 kusů a druhé 12 ks.

I Betynka se na nové věcičky přišla podívat...
Nedávno se Jeníček naučil složit puzzle ze 4 kousků.

To šestikusové puzzle s mírnou dopomocí zvádne sám, dokonce si nechá poradit, když neví...  Na to 12ti kusové zatím nemá "nervy"...

Ale věřím, že pomalu a s trpělivostí se k němu jednou dopracujeme....

Pak už bylo "učení" dost a Jeníček se vrátil k pohádkám na DVD.
Krtek..to je jeho "parketa"....

A věrná kamarádka Betynka nesmí nikdy chybět....

8 komentářů:

  1. To věřím, že je paráda být někde sama. Taky se mi to už dlouho nepoštěstilo :-).
    Já myslela, že diagnózu už máte?
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  2. ...super..potřebuješ to jako sůl -občas vydechnout :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Diagnozu má už skoro rok, ale já jsem chtěla do APLY. Znám to tam, chodila jsem tam i s dcerou. A věřím jim víc...

    OdpovědětVymazat
  4. Ty puzzle jsou pěnové? Jára je má už několik let a rád si s nima hraje i ve vaně, namočené mu krásně drží na dlaždičkách:-)
    To ticho je jako blazám, i mekáč je super, když je tam klid:-)

    OdpovědětVymazat
  5. to je fajn, že jste si mohli oddechnout, i když paradoxně u lékaře... A co babička, jak to spolu s Jeníčkem zvládli?
    Markéta T.

    OdpovědětVymazat
  6. Moje mamka to zvládá...Když mu jsou zachovány jeho zvyky a rituály, tak je Jenda (relativně) v pohodě. Je mu jedno, kdo mu poskytne "dokonalý servis".

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, Moniko, puzzle je pěnové. Ve vaně má Jenda zvířátka. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...