neděle 6. února 2011

Změna rituálu

Na nočník se náš 4-letý syn zatím nenaučil chodit. Bojí se nočníku a WC jako čert kříže.
Přebalování ale bývá někdy horor.

Měl období, kdy nás mlátil, kopal, štípal, tahal za vlasy, vyhazoval plenu i s jejím obsahem na metry daleko.... a my jsme to pak museli uklízet... Nebudu psát, kde ty jeho exkrementy kolikrát skončily...
Nechci zabíhat do nechutností.

Nepomáhaly domluvy, vysvětlování, okřikování ani plácnutí přes ručičky, NIC...

Rituál byl rituál...
A tak jsem si řekla, že jediná možnost JE ....zaměstnat jeho ručičky JINAK.

A tak jsem koupila mastičku...rád někde něco patlá (tohle by ještě před rokem nešlo - tehdy nesnesl mít špinavé ručičky)....


Posadím ho na přebalovací stůl, dostane malý kelímek s mastičkou...a patlá si krk a ručičky...

Přebalím ho v klidu... a Jeníček pak krásně voní....

4 komentáře:

  1. Milá Amelie,
    nejdřív jdu poděkovat za milé komentáře na mém blogu. Včera v noci jsem začala číst ten váš, četla a četla...jediný autista,kterého znám je Rainman, jen mi přijde, že skutečný život není mnohdy tak veselý.
    Ráda se zase zastavím, přeju hodně síly!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. :-) :-) :-)
    krásne, škoda, že sa nešíri tá vôňa aj sem

    OdpovědětVymazat
  3. Matky autíků musí být vynalézavé...:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný nápad! jaká to je mastička?:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...