čtvrtek 7. listopadu 2013

DINO - Kde žijí zvířátka


















3 komentáře:

  1. dneska žádný komentář? co se děje? jsi o.k.?
    gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera jsem si zvrtla kotník, ale jinak jsem v pohodě. Na počet komentářů to však nemá vliv:-)

      Vymazat
    2. teda, to tě lituju, jak to zvládáš? já jsem nachcípaná a pomalu odpadávám a do toho mám nějak plno zakázek a moc se nedaří, prostě sekám chyby. ale furt na vás myslím.
      myslela jsem ale tvé komentáře u fotek;-) jindy alespon něco písneš...
      a nebo písni mejlem, už mě chybí tvé dopísky! tvůj pozitivní postoj k životu a pokud se zrovna necítíš nejlépe, alespon se pokusím povzbudit já tebe, ju. na kamarádky si vždy čas najdu a práce nemá nožičky, tak stejně neuteče;-)
      gábina

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...