pondělí 4. listopadu 2013

Dědečku, vyprávěj



Každý večer čtu Jeníčkovi knížku.
Teď zrovna je na pořadu dne kniha "Dědečku, vyprávěj" od Ladislava Špačka.


Etiketa pro kluky a holčičky od tří let.
Tedy věk porozumění tak akorát pro Jendu.


Jeníčkovi se líbí obrázky a dokonce chvilkama naslouchá i textu.



A tak mu čtu, jak se má chovat ve školce...


..že se nemá prát o hračky...


...má říkat prosím a děkuji...




A také jak se chováme na návštěvě, u stolu, na přechodu či v divadle...









Na konci knihy jsou různé otázky, které tedy Jenda nezvládá, ale pro jiné děti jsou super, a také je tam CD, které sice Jeníčka nezajímá, ale určitě bude stát za to. Jeníček potřebuje VIDĚT. JAK to není dvd s obrázky, tak ho to nebaví.


Ale knížka se mu líbí a to je fajn.


12 komentářů:

  1. Pekna knizka, ja by som ju kupila Robinkovi, on to potrebuje.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím.

    Tak vidím že i vy to nemáte jednoduché, musíte mít obrovskou dávku trpělivosti. Taky držím palce ať je to v pohodě .

    OdpovědětVymazat
  3. Ta knížka vypadá skvěle :) snad Jeníčkovi dá něco nového do života :)

    OdpovědětVymazat
  4. nádhera, jak krásně vydrží prohlížet... já číst nemohu, malá moc rychle listuje... ted zrovna sháním knihu třeba o zvířátkách nebo dětech, ale nesmí tam být obrázky, jinak mě nenechá číst;-)
    a zpaměti už nevím co...
    sama knihama listuje, ale číst mě prostě nenechá:-(
    gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenda chtěl léta číst jenom čísla dole na stránkách, teď už mě nechá občas přečíst i kousek textu:-)

      Vymazat
  5. Zdravím. Dostaly se ke mně tyto fotografie: http://www.doba.sk/2013/10/31/milujuci-otec-foti-unikatne-navyky-svojho-autistickeho-syna/
    Přijde mi to zajímavé i výtvarně.

    OdpovědětVymazat
  6. Však on se to ještě naučí všechno vnímat. :) A je dobře, že ho ke knížkám vedeš. Nechápu, jak někteří rodiče můžou o takovou nádheru jako jsou pohádky na dobrou noc, své děti ochudit... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Knížka Dědečku, vyprávěj patří mezi letošní nejúspěšnější dětské knihy roku, je opravdu pěkná! A obdivuji Jeníka, že u knížky vydrží. Járu bohužel čtení vůbec nebaví:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vydrží... Občas. Někdy dlouhé týdny o knihu ani nezavadí a utíká pryč. Ale tahle se mu zalíbila.

      Vymazat
  8. A jak vidím, tak Jeníčkovi už ani nevadí, když jsou na obrázcích lidé!

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Amélie, zrovna před chvílí jsem to našemu Filípkovi četl, U nás je teď hooodně v oblibě. Hlavně kapitola s černými zoubky.
    Moc Vám děkuju za komentáře, které mi píšete na můj blog. Moc si vážím toho, že si uděláte čas a že se Vám moje obrázky líbí. Pokaždé, když vidím Vaší reakci, mám obrovskou radost.
    Myslím na Vás a přeji Vám jen to nejlepší.
    Jaromír

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...