sobota 30. listopadu 2013

Dřevěná vkládačka - třídění


Konečně jsem se zase dokopala k tomu, abych Jendovi objednala nové úkoly.
Stránky Jiného světa mám ráda. Škoda, že mě limitují finance, tam bych se dovedla hodně vyřádit.
Prvotní myšlenkou bylo - dát to Jeníčkovi na vánoce. Ale to bych ho akorát spolehlivě vytočila a to si na Štědrý den samozřejmě nepřeju. (Určitě ho vytočím i jinak. Někdy mám pocit, že ať dělám co dělám, tak se nikdy svým autistům nezavděčím.)
Ono nastane i tak spousta situací, kdy se vytočí sám a nemusím k tomu přispívat já svou troškou do mlýna.
Jenda neměl žádnou radost z příchozího balíčku.
Naštval se a úkoly zahodil na zem. Než jem stihla zareagovat, tak do toho začal kopat.
Ach Bože, takových peněz a on s tím takhle zachází....


Tvrdě jsem zavelela, aby si sedl ke stolu a úkoly jsem uklidila.


Jeníček nemá rád překvapení a úkoly jsou překvapení nemilé.


V krabici čekalo na třídění několik druhů věcí: oblečení, tvary, ovoce a zelenina, čísla a zvířátka.


Na první pokus jsem vybrala dvě skupiny - čísla a tvary, ostatní přijdou na řadu jindy.
Jenda toho naráz moc nezvládá.








Pak už Jenda pracoval podle plánu a udělal jen pár chyb.




5 komentářů:

  1. Tak to mě mrzí, že se Jeník rozčílil...Ani u nás není učení oblíbené, ale co se dá dělat. Bez nových věcí by nebyl posun dopředu...Ono je tam těch témat hodně, takže super, že zvládl 2:-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt krásná skládačka a věřím, že Jeníček tomu přijde na chuť. Možná jen začátky jsou tak těžké. Koneckonců, už tu bylo pár věcí, které ho zprvu nebavily, a pak jej chytly... vydrž, Amélko!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, že ho to potom chytlo :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. tuhle vkládačku mají i u nás v Spc, je opravdu hodně variabilní, mohla bys sem dát přímo odkaz, ja to nemůžu najít..jinak máš můj plnej obdiv, že každý den máš náladu a čas dělat s Jeníkem úkoly a jinak taky přeju krásnou první adventní neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam ten odkaz chtěla dát hned, ale Monika psala, že je momentálně vyprodaná a že čekají na zásilku: http://www.autismus-a-my.cz/drevene-hracky-a-hry/1959-drevena-vkladacka-trideni.html

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...