úterý 5. listopadu 2013

Matýsek a Lentilka



















36 komentářů:

  1. Ti jsou krásní a co na to Jeník?

    OdpovědětVymazat
  2. A to se mi na vaší rodině moc líbí. Že i přes nelehkou situaci nezanevřete na zvířata. :-) Bez nich by to snad ani nešlo... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lentilka je můj miláček. Je to jediné stvoření v rodině, které se nechá poňuchňat:-) Klidně mi hodinu leží na prsou, když cvakám na notebooku.

      Vymazat
    2. A Matýsek se už nenechá mazlit? Ten vedle ní vypadá opravdu mohutný a přijde mi i pyšný na Lentilku:-D Krásný páreček.
      Lenka

      Vymazat
    3. Matásek se mazlí tak půl hodiny, pak už nechce a chce pustit.

      Vymazat
  3. Další kočinda :-) Je tak nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná a roztomilá:-) I Jeníčkovi se líbí.

      Vymazat
  4. Ani jsem netušila, že máte přírůstek. Je moc nádherná. Přeju hodně společného mazlení.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná :-). Už je u vás myslím víc zvířat než lidí, takže se dá říct, že vy bydlíte u zvířat než obráceně, ne? :-)). Jak se všechny snáší? Věřím, že u vás se mají dobře, u mého bratrance už podobné množství zvěře bylo příliš, nějak to neodhadli a jednomu kočičákovi pak hledali jiný domov... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme jen dvě kočky a psa. Křečci už odešli do křeččího nebe. A morče jsem (zatím) nedovolila.

      Vymazat
    2. Aha...no kdybys někdy na morče přistoupila a chtěla bys něco dlouho žijícího, tak je lepší králík, kterej je proti křečkům a morčatům hodně inteligentní (víc než si lidi myslí a víc než jsem myslela já). My ho máme už skoro 10 let a je kámoš i se psem :-). Akorát je pro jeho zdraví dobré aspoň hodinu denně běhat, nejlépe chvíli ráno a chvíli večer. *M.

      Vymazat
    3. Tak mě napadlo, jak vzala Eliška odchod křečíků? Kočička je moc moc krásná a určitě dělá spoustu radosti (imho víc jak křeček :) ) ale tak si říkám, že i pro mne je odchod mazlíčků těžký...

      Eipois

      Vymazat
  6. ta je krásná...já mám kočky moc ráda, hrozně moc bych chtěla nějakého mourka, ale nejde to. Už prý nesmí do bytu ani tlapka, jinak prý budu mít za dveřma klec s papouchama, klec s činčilama a můžu jít nocovat pod most :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Vyspí se Eliška s kočičími kamarády ? Nase číča úderem 4 hod.ranní usoudí že válení bylo dost a začne přes nás vytrvale pochodovat,takže na noc je vykázána z ložnice a pochoduje si ve zbytku bytu.Lída

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lentilka po ní prý skáče, ale Elišce to nevadí.

      Vymazat
  8. Milá Amélie, moc Ti Lentilku přeju, zasloužíš si tvorečka mazlivého víc, než kdokoliv jiný. Tak ať vám všem Lentilka dělá jen radost! Je nádherná :o)

    OdpovědětVymazat
  9. ta je úžasná!!! miluju zvířata, ale kočky nejvíce ze všeho... jsou to moc fajn tvorové - mě dělá naše kočičanda vždy společnost i když už všichni třeba spí...
    je to mé třetí dítko a taky se tak občas chová. je furt u mne a přitom nezávislá.
    kočka dokáže vycítit i špatnou náladu a utěšit. mě ta naše pomáhá neustále. když kočka přede na tvé hrudi, tak je to nejlepší lék na vše - bacila i špatnou náladu
    gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mates tohle neumí. Není chovací a mazlící, Mates je PAN kočičák:-)

      Vymazat
    2. proto ti "život" nadělil lentilku;-)
      ps: víš jak to myslím, že...
      gábina

      Vymazat
  10. Krásné jak Matýsek nového člena domácnosti přijal, my doma též jeden mazlík, ale když hlídám synovi a sejdou se tu dvě kočky, tak to začne teprve pro ně eldorádo (pro mě méně), hlavně v noci, honí se,schovávaj ale přes den většinou jako pravé šelmy spí.I přes nějaké poškození bytu, život zvířátka obohatí, tak hodně radostí s nimi .Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Je to balzám na duši... Je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tie sú krásne... Lentilka je úžasné mačiatko. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kočička je nádherná a něžná! Jen jsem se musela smát, co na to Jeník, že kočka zase dostala "nekočičí" jméno? Jméno je to ale vtipné a roztomilé!
    Hezký den, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jméno chudák hodně řešil, a asi si nezvykl. Říká jí "kočička".

      Vymazat
  14. tak to už máte 2 kočičáky jako my. Ale myslím, že na jeden byt 2 kočky stačí bohatě. Je moc hezké, že spolu Mates i Lentylka vychází. Byly nějaké boje ?
    Ještě mě napadlo, je Matýsek kastrovaný ?
    Aby jste neměli do roka koťátka.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První týden dva Matýsek hodně žárlil, mrčel a syčel, ale teď už pohoda. Bude kastrovaný.

      Vymazat
  15. Takže ti Eliška nadělila mazlíčka, který tě potěší, aniž to byl její záměr. To je fajn.

    OdpovědětVymazat
  16. Vy jste superžena, jak to děláte? Tři děti, pes a dvě kočky. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. To je krása! Kočičky jsou skvělé a je dobře, že si u tebe všichni spolu rozumí. Tedy pejsek, kočičky i děti. Moc chválím.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...