neděle 24. listopadu 2013

Jenda třídí tvary


Strukturované úkoly má Jenda "rád". Tedy rád...no udělá je, když musí...
Ale po necelých čtyřech letech každodenní práce u nich už (většinou) nebojuje.


Pokud jsou přesně daná pravidla, tak Jeníček ví, co má dělat.


Na levé straně má různé tvary a ty měl tentokrát roztřídit do třech sloupečků.


Do jednoho okénka kolečka, do druhého obdélníky....


 ..a do třetího trojúhelníky.




Udělal jen jednu chybu a tu (podle mě) ještě z nepozornosti a zbrklosti.





4 komentáře:

  1. To ma fakt zlozite, ale snad sa niekam dopracujeme aj my, mne pride ze Mathis uz konecne nieco z ukolov pochytil,napriklad mal ako pracu u stolecku navliekat gorale a teraz si to robi sam, ako zabavu. Teraz mame farby a mam pocit ze ani po dvoch tyzdnoch nepochopil ani zadanie. Jak vravis ze mate kazdy ukol len na jeden krat my to mame naopak aj na mesiac.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden úkol měsíc by nedal. Jenda už podruhé nic dělat nechce. Pozná, že je to stejné a odmítá pracovat...takže většinou stejný úkol jen s odstupem několika měsíců. Tvary se učíme tři roky a pořád se mu pletou. Roztřídí to vizuálně, ale s pojmenováním určitého tvaru má problém.

      Vymazat
  2. Dívala jsem se do článku s palačinkami a teď se nějak nemůžu soustředit na třídění tvarů, protože ty palačinky vypadaly úžasně a myslím, že bych tam byla častým návštěvníkem. :-P
    Tvary třídí Jeníček s přehledem, ta jedna chybička se nepočítá a určitě si zaslouží pochvalu. Zrovna dneska jsem četla v jednom časopise, jak pochvaly motivují k další práci a nové pochvale. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že Jeník má tohle už zmáknuté :-) Mně zaujaly ty krásné krabičky, určitě by se mi hodily :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...