úterý 12. listopadu 2013

hra Odborníci


V krabici s nápisem "Odborníci" je mimo jiné i puzzle.


To se Jeníčkovi nelíbí, tak jsem ho zatím do úkolu nedala.




Přichystala jsem odměnu a měl k sobě dávat různé trojice.


Nevěděl co a jak, tak jsem mu musela radit.


Třeba kadeřnice potřebuje ke své práci fén, zrcátko a hřeben.







Ke kominíkovi měl přiřadit komín a štětku.


K uklízečce patří vysavač, kyblík a smeták s lopatkou.




Občas udělal chybu, ale nechal si poradit a společně jsme to opravili.



6 komentářů:

  1. Marci, nechodím na Blog cz každý den, ale když mám čas a dostanu se na tvou stránku vždy žasnu jak Jeníček vyrostl - roste skutečně jako z vody. Vytáhl se a v obličeji už se mění pomalu ale jistě z dítěte v kluka! A hezkýho kluka! Držím vám oběma palce a díky, že se příjdeš podívat i ke mně na blog.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.sevt.cz/produkt/detske-povleceni-prasatko-peppa-pepina-a-sova-140-x-200-cm-56167100/
    Amelie, pokud to objednáte DNES, tak je tam 200kč sleva a NEPLATÍ SE DOPRAVA, ALE JEN DNES!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. a už je na tom zdravotně lepší? bacil ho už opustil? moc na vás myslím, je to hrozné, když děti stonají...
    a souhlasím s ivet, z jeníka vytostl krásný klučina... ;-)
    gábina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má rýmu a kašel, ale dokud nemá teplotu, tak to nijak neřeším. Pije čaj s medem a určitě bude brzy fit. V aktivitě ho to nijak neomezuje:-)

      Vymazat
  4. Díky za krásné foto vysvětlení her hygiena a odborníci. Pro ty, co hru kupují pro předškolkové prcky, se kterými už "nevědí co by", je pohled do jiného světa a vašeho úsilí lékem na všechno stěžování... hodně zdaru na vaší cestě!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...