neděle 17. listopadu 2013

Hodinky


Krom různých úkolů a her nacvičujeme i obyčejné dovednosti jako třeba odnést nádobí do dřezu, podat mamince lopatku, nasypat Betynce granule do misky, zašroubovat víčko lahve nebo zapnout hodinky.


Často nám pomáhá čuník, Jendův oblíbený kamarád.



S hodinkama zatím Jeníček zápasí a vůbec mu to nejde, ale snaží se.




A dokonce vypadá, že ho to baví.






A nevím, co je pro něj těžší, zda hodinky zapnout nebo rozepnout, asi to vyjde nastejno.






Ale ta radost, když se to povede, ta je nefalšovaná...


5 komentářů:

  1. Z kazde zpravy i fotky s Jenickovym usmevem mam sama obrovskou radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeje, to me pripomelo, jak jsem jako holka i ja zapasila se reminkem hodinek. Jenduv usmev je nakazlivy :) Zdravim, M.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě teda zaujaly nalakované nehty, že by Jenda už nebyl tolik proti jakýmkoliv změnám?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S nehty byla legrace. V úterý jsem byla se Šárkou na "přehlídce středních škol", chodily jsme od stánku ke stánku a dívaly jsme se, co která škola nabízí. U stánku kosmetiček chtěla Šárka namalovat nehty a přemluvila mě taky. Asi po 20 letech mám nalakované nehty a necítím se v tom. Bála jsem se co Jenda, ale ten to neřešil, víc to vadí Elišce. Přesně tak - dřív Jenda řval kvůli culíku, čelence, sponce ve vlasech, silonkám na nohách či holým nohám, teď MĚ neřeší. Je mu jedno, co mám na hlavě či na rukou. Elišce to vadí víc.

      Vymazat
  4. Jenda vypadal opravdu spokojeně, ale přiznávám, že mne také zaujaly ty nalakované nehty. Je vidět, když to Jendovi nevadilo, jaké dělá pokroky. Gratuluji oběma!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...