sobota 2. listopadu 2013

Počítáme peníze


Jeníček vyžaduje neustálou pozornost.


Málokdy se na pár minut zabaví sám.


Bavit ho od rána do večera, vymýšlet nové a nové úkoly, další a další aktivity, je často vyčerpávající.


Někdy už nevím CO....


Když jsem dávala holkám kapesné, napadlo mě vysypat obsah peněženky Jendovi na podložku.


Má rád čísla a počítání, tak jsem si říkala, že by ho to mohlo zaujmout.



Chvilkama ztrácel pozornost a věnoval se spíš dudánkovi než mně, ale řekla bych, že ho to i tak bavilo.



Ani jsem netušila, že mám v peněžence "tolik" peněz.


Jenda zatím neví, co stojí rohlík, chleba či autíčko. Nic mu to neříká a do obchodu chodí velmi nerad...


...ale třeba jednou pochopí...


Zatím jsem ráda, že ho na chvíli nějak zabavím.




6 komentářů:

  1. My se s Járou pořád plácáme s počítáním do 10. Dál už počítá s chybami.. Ale baví ho hra na nakupování, nezaujalo by to i Jeníka? Částky sčítá na kalkulačce...

    OdpovědětVymazat
  2. Amy jsi úžasná máma - přeji krásnou neděli Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Mám malou sestřičku, je jí asi čtrnáct měsíců a taky je často velmi těžké ji zabavit. A když už se sama zabaví (ráda například zkoumá jídlo nebo "vaří" z misek a lžic), musíme na ni pořád koukat, aby něco nevyvedla. :)
    Počítání peněz určitě byla zábava. Neboj, on se o peníze jednou bude starat, ale teď to asi není nic víc než drobné cinkající hračky... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amélko, po delší době se dostávám na blogy (a teď už to snad půjde pravidelně:-)) a koukám k tobě...tyhle "jednoduché" nápady na zabavení jsou kolikrát nejlepší a nejvíc zaujmou...Lukáš význam peněz taky moc nechápe zatím, nemá vůbec představu o tom, kolik si pod jakou částkou představit, co je drahý, co levný,...

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to bylo pro Jeníčka určitě to pravé, co ho baví a co mu taky jde, zase jsi měla skvělý nápad. Korunky spočítal na jedničku, s čísly je fakt kamarád.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...