sobota 9. listopadu 2013

Příroda - tvary a barvy


Už si ani nepamatuji, kde jsem koupila tuhle hru. Jen si pamatuji, že byla levná, tak jsem ji vzala.


Ale pro mě tedy nic moc. Tahle zvířátka zrovna nemusím.



Jenda neprotestoval a za odměnu hledal podobná zvířata: brouky, pavouky, kraba, vosu, medůzy, stonožky, mravence...


I když si myslím, že obrázky netřídil podle zvířat, ale podle tvarů a barev.


Na každém obrázku je v pravém dolním rohu nějaký obrazec - jednou žlutý trojúhelník, jindy zelené kolečko nebo oranžový čtverec.


A myslím, že Jenda to hledal podle těchto tvarů.


Ale nezáleží na tom. Důležité je, že jsme se dobrali správného výsledku.









Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...