neděle 10. listopadu 2013

Tobík uklízí


Nejoblíbenější hrou Jeníčka na iPadu je teď aplikace "Tobík uklízí".


Jsou tam dvě místnosti: dětský pokoj a kuchyň.


Hra začíná tím, že mužský hlas řekne: "Tobík má v pokoji pěkný nepořádek. Pomůžeš mu ho uklidit?"


Jendovi se líbí, co každá věc po kliknutí na ni říká, např.:
"Já jsem auto, tůů tůů...
Já jsem ponožka. Obleč si mě a už ti nebude zima na nožičky....
Já jsem kostka, se mnou si můžeš házet...
Já jsem čepice a chci být ve skříni. Dáš mě tam?..."


Nebo:
"Néé, sem autíčko neuklízej... "
- a když na autíčko klikne dvacetkrát, tak je slyšet jen:
"Né, nééé, nééé, néé, néé, nééé... nééé"




Puzzle ho moc nebaví, ale přesto to jednou zkusil.




V pokojíčku má třídit oblečení do skříně a hračky do krabice.


Z kuchyně můžeme slyšet.
- "Já jsem mléko. Kam mě asi uklidíš?
Já jsem JAR. Mě maminka používá na mytí nádobí.
Ahooj, já jsem cedník na špagety a patřím vedle nože.
Já jsem hrneček na kávu.
Brrr, v lednici je zima.
Já jsem zásuvka, na mě se nesahá.
Já jsem konvice, umím uvařit vodu na čaj.
Já jsem dobrý džus. Uklidíš mě?"

"Ale ty popleto, tady mě nenechávej"
"Ale ty popleto, tady mě nenechávej"
"Ale ty popleto, tady mě nenechávej"...tu větu slyším taky asi stokrát za den.
...nebo: "Ahoooj, ahoooj, ahoooj, ahooj, ahooj, ahoooj..."



Nejraději Jeníček kliká na rádio na lednici a tak se místností line pořád dokola to samé:
- "tralala tralala tralala tralala....tralala tralala tralala tralala"...


A i když nemá Jenda iPad zapnutý, přesto si "hlášky" prozpěvuje během dne pořád dokola. I na Betynku volá: "Ale ty popleto, ale ty popleto!"
Holky už to nebaví poslouchat, mně to naštěstí nevadí...

5 komentářů:

  1. To je ale super, ze hraje hru, kde je mimino, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A hned je veselo:-D
    Přeji krásné dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká hra, - je fajn že Jeníka baví. Učí se, co kam patří a zároveň si rozšiřuje slovní zásobu.....Člověka těší číst, jak se Jeník krásně rozvíjí díky tvé každodenní péči, vynalézavosti v motivaci, trpělivosti, důslednosti a lásce.
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
  4. jsem se zasmála... jak opakuje ty hlášky, to je super, nebo pouští furt to samé. malá zase zapíná a vypíná svůj počítač, takže pořád slyším ahoj, nashledanou, ahoj, nashledanou, ahoj...
    a nebo se naučila od bráchy tady je ale bordel. a lítá po pokoji, ukazuje a volá: tady je ale boldel, tady je ale boldel...- ted si uvědomuju, že je to vlastně její první věta;-)
    moc na vás myslím, jen nevím co dříve, ale brzy písnu mejlík, zatím papa a držte se
    gábina

    OdpovědětVymazat
  5. tak uvidíme, stahuju taky, doufám, že se i u nás tobík chytne

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...