sobota 2. dubna 2011

Knížky s písmenky

Vzhledem ke zranění prstíku u nás nastal v posledních dnech "nouzový režim" ...
Vložím tedy pár starčích fotek z dřívějších dnů.

Jenda má rád písmenka a čísla.

Proto jsem mu přes Mimibazar sehnala knihy s písmeny.

Je z nich nadšený, i když se mi zatím nepovedlo sehnat všechna písmena...

Říká: "Jeníkovi chybí klavička" (K)...
"Jeníkovi chybí pivo" (písmeno P)...

"Maminka musí koupit Opičku" (O)...

Staví si z nich komíny....

...čte si písmenka... "Č jako čáp..."

....dává si knížky do řady....

...Udělala jsem mu lístečky s čísly.... abych mu to trošku ztížila..

...a tak dává každé knížce její číslo....

...a ptá se mě pořád dokola, jaké je to číslo... :-)

...nebo písmenko....
Občas si knihy nahází do lavůrku....

...a vydá se s nimi i na zahradu....


Betynka mu statečně asistuje....

Jak se to říká?

"Kdo si hraje, nezlobí".... a u nás to stoprocentně platí...
Škoda jen, že ty chvilky jsou tak vzácné...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...