středa 6. dubna 2011

Radost za pár korun

Jeníček si neumí hrát.
Mnohokrát jsme se učili, jak si hrát...s čím si hrát...co u toho dělat....

Dokonce jsem mu nafotila obrázky zvířátek, jak se houpou, koupou, jak si hrají, sprchují se, spinkají...ap.
Ale to, co jsme tvrdě nadřeli, to fungovalo pár dnů a Jenda to zase zapomněl....

V poslední době se nám HRA nedaří.
Tedy funkční HRA, jak tyto dovednosti odborně  nazývá psycholožka.
Takhle s něčím házet, tlouct, běhat sem a tam, ječet, škodit, něco ničit, demolovat...to by Jendovi šlo....
Nejraději něčím bouchá ....nebo píchá plastovým nožem do stolu a u toho si okusuje ruku...



Když jsem před pár dny koupila toaletní papír, Jenda ho popadl a začal ho trhat...

Chvilku jsem sama se sebou zápasila....

 Se svým vnitřním pocitem, že takhle nee, že to se nedělá apod.


Ale nikdo tu nebyl...

Žádná babička, kterou by ranila mrtvice, ani manžel, o kterého by se asi pokoušely mrákoty...

Holky byly ve škole, a tak jsem Jendu nechala...

Nakonec zvítězila radost z toho, že Jenda se na několik minut zabavil a nezlobí...


Půjčila jsem mu špejli, tak si chvíli jednotlivé kousky napichoval na špejli...

Řekla jsem mu, že "šije kalhoty" a on se pak celou dobu opakovaně ptal: "Co Jeník šije?"

Byl tak roztomilý...


Jeden toaletní papír mu vydrží cca na 1 až 2 dny...


Chvilku si ho trhá, přesouvá ze strany na stranu, dělá si hromádky...

...Chvilku ho hází na Betynku...

....nebo se v něm válí...

...dává si jednotlivé kousky na hlavu...
Vyskakuje do výšky, třepetá ručičkama...

To štěstí z něj přímo sálá...

Ale největší radost mu způsobilo to, že mi papír házel na hlavu a krásně nahlas se smál, jak ho ze sebe setřepávám.

Když jsme mu podala auto, že papír budeme nakládat, tak ho se vztekem odmrštil několikrát na stranu....

Nakonec si udělal alespoň svoje oblíbené řady...

A tak moje oblíbené heslo: "Bordel v bytě, šťastné dítě" zase vyplulo na povrch....

Nová hračka se osvědčila, a tak zítra poběžím koupit další toaleťák... :-)
Těch pár korun za tu radost stojí...

16 komentářů:

  1. To se mi hrozně líbí! Připomíná mi to syna.Ten lepil z toaleťáku hnusy na zeď - namočil toaleťák ve vodě, uplácal hmotu a mrsknul jí na dlaždičky v koupelně nebo taky na strop. Drží to třeskutě dobře. Už to asi rok nedělá a já mám ještě dva exempláře na stropě, nějaká nostalgie mi brání je sundat.Ale to ho neuč.
    Syn si taky moc funkčně nehrál, ale v tomhle věku ho bavilo, sledovat mě jako divadlo. Já blbla s angličákama a on se díval, občas mi řekl, jestli má policajt chytit zloděje nebo ne, pak se zapojil jen v těch honičkách, prostě držel to autíčko a zdrhal nebo ho schovával a já u toho konverzovala za oba.
    Co zkusit třeba jak sněží toaleťák na autíčka nebo s koštětem jezdit a uklízet silnici(toaleťák). U nás oblíbená zábava je taky mumie (ale Jenda je ještě malý) Zamotat se do toaleťáku a pak to ze sebe strhat s řevem mumie ožívají.

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvelý tip na zábavku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. to je nádherné, že si Jeníček umí tak krásně hrát.
    A Betynka to je poklad, tak hodného pejska jsem ještě neviděla.
    Přeji krásné jaro a ještě více šťastného a usmívajícího se Jeníčka.
    Hepča

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že lepší něco, co ho alespoň baví a je u toho šťastný, než ničení a křik. A na toaleťáku nevidím nic špatného, papír jako každý jiný a ještě to vyjde lacino....

    OdpovědětVymazat
  5. U nás by toaletní papír jistě také děti dobře zabavil, hlavně Kubíčka. Nemají k němu ale přístup, takže u nás vítězí odmotávání rolky sáčků do koše. Kubíček se obvykle dobře baví, ale Sárinka se po odmotaných sáčcích veze a následně nehezky padá, takže většinou mu tuto - jinak nevinnou - zábavu nedopřávám :(

    OdpovědětVymazat
  6. Bordel v bytě, šťastné dítě!
    Hezká průpovídka a evidentně funguje :) Jen doufám, že ho nebude brát i z oné místnůsky. Někdy jsou situace, kdy není čas hledat nový papír :))
    Viděl jsem, že Jeník má ještě zalepenou ručku. Jakpak je na tom s prstíkem?

    OdpovědětVymazat
  7. To se mi moc líbí. Koupila bych mu papíru kolik jen chce! A třeba různé barvy! Vůbec bych s tím neměla problém. A na ostatní se vykašli! Kde je napsáno, c čím si děli mají hrát a s čím ne? Hlavně když ho to baví a aspoň na nějakou dobu zabaví.
    Zdravím
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  8. Ilono, díky. O jiných barvách také uvažuji. za každý jeho úsměv jsem strašně moc vděčná.

    OdpovědětVymazat
  9. Prstík ještě není v pořádku. Ale den ode dne je to lepší. A už začínám mít pocit, že jako na začátku nechtěl náplast a několikrát ji strhnul, tak ted pro změnu ječí, když mu náplast sundám. Asi bude mít ze zalepeného prstíku rituál. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie,
    a tak si Jeník vlastně krásně hraje!!!
    A tak nakup toaletní papíry a on si bude krásně hrát!!
    Moc se mi to líbí!!
    Posílám moc a moc pozdravů!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  11. Marci a potom mu navlékni prázdné ruličky na provázek a bude mít hada :-). Přeji vám oběma a i holkám sluníčkový a pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  12. Náhodou, to je skvělá hračka, takový toaleťák. Určitě by si s ním chtělo hrát každé dítko, ale málokdo to dovolí. Jsi skvělá. :-)
    A co uši, už dobrý? ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ameli, Jeníček na těch fotkách přímo neuvěřitelně září jako sluníčko a za to to stojí. Ještěže je teď velký výběr toal. papírů, můžete experientovat. Moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je přece fantazie... ne ta kradená z filmů, ale maličkosti jako hada z prázdných roliček od papíru nebo jinde zmíněné posílání si bublin od bublifuku k fénu a zpět...
    žádná honba za nejlepším a přitom tolik radosti!
    ještě to tak krásně detailně popisuješ... nemůžu se nabažit:)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...