neděle 10. dubna 2011

Míčkohrátky

Dnes bylo krásné dopoledne.

Jeníček mě příjemně překvapil.

Normálně vydrží s holkama na zahradě jen pár minut, pak už začíná být agresivní - verbálně i  fyzicky - kolikrát házel po holkách hračky, písek, kamínky a vyháněl je pryč.

Dnes bylo hezky, a tak jsem mu z půdy sundala bagr, traktůrek s valníkem, trampolínu a "pár" míčů.

Už loni jsme vymysleli posílání míčů ze skluzavky dolů....
Chvilku jezdil Jenda ze skluzavky hlavou napřed...

Pak si vzpomněl na posílání míčů i autíček ze skluzavky...a krásně si se Šárkou hráli.


Těch úsměvů, té vzájemné spolupráce....

Náádhera.
Obdivovala jsem Šárku, jak to docela dlouho vydržela. Přišlo mi, že jejich vzájemný vztah  v poslední době není nejlepší.
Ale dnes mě mile překvapili - oba dva!

Že by se chtělo blýskat na lepší časy??

Bylo vidět, jak je Jenda šťastný a spokojený....

Míčky a balónky...to je odjakživa JEHO....

Sice si neustále vyzouval boty...

A mně přišlo, že na běhání v ponožkách to ještě není...

Ale snažila jsem se to "nevidět"...

Dokonce se mu povedlo vylézt na skluzavku druhou stranou...tedy nikoliv po schůdkách...

Betynka mu statečně asistovala....

Když to Šárinku přestalo bavit, tak jsem Jeníčkovi z půdy přinesla další hračku.

Jenda nahoře do tobogánu házel hopíky a oni dole jedním ze 4 otvorů vypadávaly ven....

A tak heslo pro dnešní den bylo:
"Kdo si hraje, nezlobí"...


A je to opravdu tak...

5 komentářů:

  1. Je to hezký pohled na děti, které si hrají a hlavně na ty "naše", které to moc neumějí. Hezky se mi to Ameli četlo a přeji, aby těch sluníčkových a úsměvavých dní bylo co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  2. Jenickovi to s usmevem moc slusi. Jsem rada, ze se vam vikend tak hezky vydaril. Ja si z detstvi take pamatuji vylety na Matejskou pout a vzdy to byl krasny zazitek :) To je dobre, ze jste se vy tri holky vypravily, budete mit hezkou vzpominku....

    OdpovědětVymazat
  3. Krásny pohľad. Ten guličkový tobogánik sme mali aj my.... ale Niki sa sním žiaľ vôbec nevedel hrať, dlhú dobu nám doma len zavadzal, a tak som sa ho nakoniec rozhodla posunúť ďalej
    Prajem veľa takýchto krásnych slniečkových dní!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeník je zas bosý
    botky nám nenosí
    se sestrou má míčování
    je to krásné, mladá paní

    Opravudu je radost dívat se na fotografie usmívajícího se Jeňuly, který si se sestrou hezky hraje. Snad i Šárka z toho měla radost.
    A snad ty bosé nohy Jeník neomarodí. Přeci jen není ještě takové teplo a bude zase hůř.

    OdpovědětVymazat
  5. Nikulig, Jendu tobogán ve 2 a 3 letech taky moc nebavil, dala jsem ho na půdu a jak se teď hodí. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...