neděle 3. dubna 2011

Šanon s čísly

Využila jsem Jendovy záliby v číslech a vytiskla jsem mu kartičky s čísly...

Od jedničky do padesátky po jednom čísle...

Potom jen stejná čísla 55, 66, 77, 88, 99 (ta má totiž Jeníček rád) a zakončila jsem to číslem 100.

Kartičky jsou na suchý zip, a tak mu v deskách hezky drží.



Jenda je nadšený.

Bereme si šanon i do čekárny u doktora, protože Jenda si většinou odmítá s cizími hračkami hrát...

Šanon s čísly jsme využili i nedávno při čekání na vyšetření v APLE v Praze.

(APLA = Asociace pomáhající lidem s autismem)

Mimo domov to zvládáme dokonce bez odměny, doma nesmí dudlík a gumové bonbonky chybět...

Jenda je u toho správně "důležitý"...
Nepozná sice ještě všechna čísla....ale sám si je pojmenovává a často se trefí... Když ne, tak ho nenápadně opravím...
Tuhle HRAČKU má Jenda moc rád.

4 komentáře:

  1. Šikovná pomůcka a hlavně že ji má Jeník "za svou". Určitě už mnohokrát pomohla.
    Jsi šikovná a vynalézavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníček je mooc šikovný. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super,moc dobrý nápad.čísla jsou super a Jeníček je šikula:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...