sobota 30. dubna 2011

Prasátko a části těla

Včera jsem dostala od kamarádky Magdy pro Jeníčka prasátko.

Jenda má prasátka moc rád a čuník tancující a vydávající zvuky ho na první pohled zaujal...

Hned včera večer čuník hrál a tancoval celý večer.

Ráno jsem prasátko zkusila použít jako výukový prostředek.

Jenda totiž nechce ukazovat části těla...na sobě ani na druhých...

A tak jsem nachystala na zahradu prasátko a odměny - sehnala jsem gumové bonbóny ve tvaru hlemýždů a Jenda byl nadšený....

Dobrovolně ukazoval, kde má čuník oči...

uši...
ocásek...

rypáček...

krk...

záda...

bříško...

..."na povel"  čuníka pohladil a dělal "malá malá"...

Krásně se na čuníka usmíval....

Zkoušel mu dávat svého dudlíka...

...to se mu líbilo asi ze všeho nejvíc...

...a dokonce v jednu chvíli dělal "tuli tuli" s čuníkem...

A to je na něj co říct..."tulení" není jeho "hobby".

Porozumění řeči stále není na úrovni, abysme mohli používat složitější věty a proto i nadále užíváme jednoduché (někdy jen jednoslovné) výrazy nebo krátké věty...


Takže třeba: "Jeníčku, udělej malá malá"... a když "má náladu" a pokud mě zrovna vnímá, tak čuníka pohladí... :-)


Blíží se večer a prasátko s přestávkami hraje celý den. Myslím, že už "zpívá" mírně "přiškrceným" hlasem a  že budu muset zítra dojet do obchodu pro nové baterky...

Vezmu hned několik balení, protože nový "kamarád" se Jendovi moc líbí.

6 komentářů:

  1. to jsou pokroky!!!
    mám radost, že se vám tak dařilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné :) Janík vyzerá mimoriadne spokojný

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, tak to je super!! To je teda krásný dárek, a Jenda byl teda úžasný, že tak spolupracoval...a měl nádherný výraz, když se na to prasátko usmíval...Hezký večer!! Peťa

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné :-) Kolikrát u Jeníka fakt stačí něco a nadšení a pokroky jsou na světě :-) (jen kdo to má pořád vymýšlet :-D) ..ale ty usměvavé fotečky -za to stojí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný dáreček, z fotek úplně čiší radost a pohoda.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...