středa 20. dubna 2011

Pro moji milovanou maminku

Dnes jsem nějak naměkko.

Po obědě přijel nečekaně můj brácha - popřál mi k svátku, dovezl mi nádherné růže a čokoládovou bonboniéru.
A překvapil mě i jinak. Včera prý byl u nich v práci velikonoční jarmark a u toho i stánek APLA Praha.
Koupil si placku a tričko...
http://www.facebook.com/note.php?note_id=10150159861009253&comments
To tričko měl dnes na sobě... :-)

Krásně propaguje autismus.
Má málo peněz a přesto investuje do autismu.

 http://www.praha.apla.cz/obchod/nakup-tricek-apla.html

Jsem moc ráda, že ho mám.

Pak přišla Šárinka ze školy. SAMA od sebe mi ze svého kapesného  koupila nanuka a předala mi ho s přáníčkem k svátku a se slovy, že mě má moc ráda... :-)
Měla jsem co dělat, abych se nerozbrečela.

A překvapil i Jeník.
Poprvé, když přišel z procházky s asistentem a donesl mi 3 pampelišky...
A podruhé, když sám od sebe dělal dobrovolně úkoly.

Dostala jsem totiž k svátku čokoládové bonbóny a nechala jsem je ležet v kuchyni na lince. Jenda ví, že bez úkolů nedostane "odměnu"...

A najednou na mě volal: "Jeník chce dělat úkol...dáš kuličku???"

S nadšením plnil úkoly.

Jeden úkol zvládl i s Eliškou...

Sám si bonbonek vybral...

....sám si ho rozbalil....

Po splnění úkolu se díval na pohádku...a labužnicky mlsal čokoládu...
Bodejť by ne - čokoládu mu totiž dávám minimálně.

Dnes nechtěl přes den skoro nic jíst...a tak jsem zase aplikovala odměnu za jídlo....
Snědl borůvkovou buchtu ...


a dostal jako odměnu nanuka...

Nanuk je silná motivace.


Šárinka pak na chvíli zmizela z dohledu....a za chvíli mi přinesla nádherný obrázek.

Eliška mi pustila písničku od Luneticu : "Jsi moje máma, moje máma, kterou já mám nade vše rád... jsi jak kouzelná víla, co mi dává se smát...."
..... jen řekla, že by tam mělo být slovo "maminka" místo máma ... :-)
http://www.youtube.com/watch?v=NkUTUlKXa4o

Mám úžasné děti....díky Bohu za ně...
Vnášejí radost a štěstí do mého života.

18 komentářů:

  1. Marci všechno nej nej ♥♥♥. Máš úžasné děti a to je v dnešní době opravdu vzácný dar. I bráška je super ♥♥♥. No a "pána domu" nebudu komentovat, určitě si ani nevzpomněl :-( že? Mám jedno podobné vydání doma...řekla bych, že jsou skoro přes kopírák :-). Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko, tak předně vše nejlepší k svátku, máš úžasného bratra a báječné děti, cítím, že vás spojuje veliké pouto....Krásný večer přeji. Peťa

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko najlepšie prajeme aj my :* Mám radosť s Tebou, aký krásny deň si prežila!

    OdpovědětVymazat
  4. Améko, já vlastně do dnes nevěděla, že jsi Marcelka! Všechno nej k dnešnímu svátku, přeju ti ještě hodně takových dní, kdy budeš dojetím slzet nad svými skvělými dětmi.
    Moc zdravím, hezký večer.
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Připojuji se ke gratulacím a přeji další takhle kouzelné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Po přečtení tohodle článku zvlhly oči i mě :) Všechno nejlepší k svátku!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné dárky,úžasné děti,super brácha! Hodně dalších radostí k tvému svátku :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Marci, všechno nejlepší k svátku a ať je stále víc takových pohodových dní... Jeník, Šárka i Eliška jsou mooc šikovní, a mají po kom. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ameli, děti ti už ten nejhezčí dárek daly, tak už se jen připojuji ke gratulaci. Všechno nej a hodně takových krásných zážitků jako byl ten dnešní.

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelko, to jsem netušila, že slavíme společně. i já dnes zažila úžasné odpoledne se staršími dcerami. Tak všechno nej Iva

    OdpovědětVymazat
  11. ...krásný svátek :-) vše nej nej nej a ještě více radosti :-D (Jeníček je přesně jako každé jiné děťátko ...má z maminčina dárku největší radost :-D :-D )

    OdpovědětVymazat
  12. Amelko, preji vsechno nejlepsi k svatku, kytice ruzi je nadherna a pranicka od deti jsou vzdycky ta nejkrasnejsi :) Jenicek vypada spokojene, v tomhle jsou asi vsechny deti stejne, kdyz je v dohledu sladka odmena tak se moooc snazi! Zdravi Monika....

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší k svátku,Marcelko...a myslím,že sklízíš, cos zasela..lásku.

    OdpovědětVymazat
  14. Opožděně ale předci vše nej...k Tvému svátku.

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to jste měla vážně krásný svátek. To je moc dobře. Napadlo mě - jak má Jeníček rád nanuky - v Ikea prodávají takové nanukovače - dají se dělat nanuky z jogurtu, z ovocných džusů atp. Možná by stálo za to to vyzkoušet. Nanuky jsou dost drahé, takhle Vás jeden přijde na jednu kačku, když je třeba z jogurtu. :-) http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50187825

    OdpovědětVymazat
  16. Marci, i já Vám přeji vše dobré. Děti máte vskutku báječné. A bratra úžasného.

    OdpovědětVymazat
  17. Poslednicek jeste jeden se srdecnym pranim vseho nejlepsiho k svatku!!!! Deti mas uzasne a to je ten nejvetsi darek. Jsou zlati a Jenicek jak si pochutnava na bonbonech tresinka na dortiku. :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tak posledíček nejposledňovatější:-), se omlouvám, ale holt jsem tu dřív nebyla:-(.
    Marci, jo, děti jsou úžasný dar, taky za ně děkuji, přeji hodně sil, lásky, pochopení a porozumění lidí kolem tebe.J.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...