čtvrtek 7. dubna 2011

Nevydařený výlet

Dnes bylo teplo, svítilo sluníčko, ale foukal silný vítr...

Vítr je Jeníčkův nepřítel.

Na déšť už si snad trošku zvykl, vítr však netoleruje.

Říkala jsem si, že Jeníčkovi udělám radost a nepůjdeme do města nakoupit.

...a že se podíváme do lesa...

Vzala jsem do tašky pití, svačinu a jeho knihu o hmyzu.

Jenže Jenda radost neměl.

Plakal už v autě.

Cestou jsem několikrát zastavila.....
....v lese..

.....u lesa...

...na kraji silnice...

Lákala jsem Jeníčka na stromečky...

.... na kytky...

...na potok... na všechno možné...

Podívat se na ovečky...


Ale Jenda se schovával, plakal a odmítal vystoupit z auta....

"Bojím lesa... "

"Bojím pavouka..."

"Bojím ježibaby"....

Asi hodinku předtím se díval doma na Mrazíka...a tam je "baba Jaga", tak se možná bál a nenechal si vysvětlit, že v lese žádná ježibaba nebude...

Ujeli jsme asi 30 km a zase jsme se vrátili domů, aniž by Jenda vystoupil z auta....

Ještě doma ho to chvilku drželo...
...zalézal do skříňky s knihami...
a válel se po zemi....


Když se uklidnil, tak se mi ulevilo...

Chtěla jsem mu udělat radost a nevyšlo mi to....

KDO by měl zájem o trička... zde je ODKAZ

8 komentářů:

  1. Amelko,
    někdy je to k vzteku, že to co vymyslíme nevyjde. Ale zase na druhou stranu jsou i tací mezi námi, kteří se o nic ani nepokusí. Ty ses pokusila, nevyšlo to. Máš spoustu hezkých fotek a nic tak závažného se vlastně nestalo. A mimochodem, vítr neakceptuji též. Ve tři hodiny jsem volala muži ať kouká rychle přijet domů, protože nám tady taky fučí a to nejsem sama ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. I mně se ten vítr dnes venku moc nelíbil. :-)
    A příště to určitě vyjde!

    OdpovědětVymazat
  3. Keby človek dopredu vedel ako bude to dítko reagovať... Tiež máme za sebou veľa neúspešných pokusov podobného typu. O to krajšia je ale potom tá radosť, keď nám niečo po čase vyjde!
    Nabudúce pred výletom vynechať Mrazika ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Améli,to je škoda,ale třeba časem Jeníček příjde lesu na chuť..U nás dneska taky děsně foukalo a pořád hrozně fouká...snad to nic nepřinese...

    OdpovědětVymazat
  5. Ameli, ani se Jeníčkovi nedivím. Jsem tu zalezlá s notebookem v posteli a modlím se, ať už ta hrůza přestane. Shodilo nám to altán a pořád něco venku lítá. Jen se modlím, ať se Sárinka nevzbudí, těžko bych jí vysvětlovala, ty příšerné zvuky z krbu. Jinak Ameli, Sárinka taky nemá ráda vítr a hned to točí domů.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se od malicka vetru bojim a vcera i u nas silene foukalo. :/
    Priste se vam vylet urcite vydari lip. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mila Amelko, v prvni rade chci podekovat za mily komentar u mne na blogu. Hned jsem se take zaskocila podivat ale k napsani par radku se dostavam az ted. Prvni co jsem si tady precetla byla nehoda z vydrou. Jak vidim Jenicek je v poradku a to je moc dobre. Dnes jsem mela vic casu a tak jsem cetla a cetla. Laska dokaze hrozne moc, laska k detem jeste vic a Jenicek a dcerky, maji velke stesti, ze maji tak uzasnou maminku. Je mi moc lito, ze se vam ten dnesni vylet nevydaril,priste to bez vetru treba pujde lip. Zdravi Monika

    OdpovědětVymazat
  8. Jaj vítr to ani já nemám ráda....věřím, že se další výlet podaří. Amélie mám pro tebe "srdíčko na dlani" vyzvedni si ho prosím...krásnou neděli přeji :o)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...