čtvrtek 8. září 2011

Jeníček a korálky

Vzhledem k přetrvávajícím bolestem nemám příliš optimistickou náladu...
.... vložím tedy jen pár fotek z 2.8. 2011

Zítra jdu na angiologii. Jsem zvědavá, zda mi něco řeknou nebo poradí.

Pokud ne, budu volat do Prahy nebo do Českých Budějovic do ambulance bolesti.

V noci nemohu bolestí spát, přes den si přijdu neschopná a úplně k ničemu.

Jsem 14 dní doma z nemocnice a bolesti jsou pokud ne stejné, tak čím dál horší.

Ale neuralgie je holt na delší dobu.
Vím to. Ale přesto bych se chtěla vyspat nebo se věnovat dětem...

A tady alespoň Jendovo korálkování.

Koupila jsem mu nedávno nové korálky...

Nedávno? Jak mně to přijde dávno, kdy jsem byla chodící a soběstačný člověk...
Měsíc...je to dlouhá nebo krátká doba? Jak je všechno relativní. Kdybych byla věděla, kolik bolesti mi do života vnese hormonální antikoncepce...
Chtěla jsem být zodpovědná. Chtěla jsem se chránit před nežádoucím otěhotněním a místo toho se můj život obrátil naruby.


Korálky udělaly Jeníčkovi velkou radost....

Ukazoval mi různé barvy....říkal: "jako třešinka, jako sluníčko, jako nebíčko...."

Stavěl z korálků komín....



Pak nás chvilku zlobila Eliška s křečkem....



Když strčila Knedlíčka do sklenice od korálků, tak se Jenda nahlas smál....


Na blbinky ho užije.. :-)
A které dítě ne, že?

28 komentářů:

  1. Použití antikoncepce si nevyčítej! Já mít jedno postižený dítě, další už bych vůbec nechtěl. A ty máš tři, tak je jasné, že sis další téměř nemohla dovolit.
    Už dneska píšu do druhého komentáře, že mě vyloženě deptá, jak neumím lidem pomáhat. Obdivuju tě, že vůbec při té bolesti funguješ natolik, že dáš článek na blog. Já ve svých depkách (a to mě nic nebolí) neberu ani telefony. Nevím, jak tě nějak povzbudit. Seneca kdysi napsal, že bolest je buď snesitelná, nebo krátkodobá. Nevím, jestli se s ním dá souhlasit. Svou dočasnou neužitečností se netrap!!! Užitečná už jsi za těch pár let života byla dost. Určitě víc, než mnozí lidé za celý svůj život.

    OdpovědětVymazat
  2. Knedlíček, je moc hezké jméno pro křečka a ty dřevěné korálky jsou taky prima. Je vidět, že měly u Jeníčka úspěch, hezky si s nimi hrál. :-)
    Držím palce, aby si zítra na Angiologii věděli rady s tvými bolestmi. Dej vědět, jak jsi dopadla!

    OdpovědětVymazat
  3. Davide, děkuju za krásný komentář!
    Článek na blog jsem si dala jako "povinný úkol", abych aspoň něco dělala. Nemám náladu na knížky, na pletení, na háčkování, na křížovky, na nic...
    Díky! Moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Amelie, posílám
    Ti povzbuzení aspoň takto-přes komentář!!
    Dnešní fotky jsou moc hezké a když jsem viděla
    Knedlíčka ve sklenici, taky jsem se smála...
    A zítra držím palce!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Moooooc krásne farebné fotočky. V poslednej dobe myslím na Teba častejšie ako kedykoľvek predtým a moc si prajem, aby bolo lepšie... O to viac ma mrzí, keď si následne prečítam, že nie je :(
    Držím palce, aby zajtrajšok priniesol niečo nové pozitívne

    OdpovědětVymazat
  6. Mell, moc držím pěsti, ať ta zítřejší návštěva k něčemu je... a žádné mlčení jako posledně...
    článek nepůsobí jako úkol:) Jsem moc ráda, že ses ozvala...

    OdpovědětVymazat
  7. Amélie, jste opravdu obdivuhodna!!! Protože i přes ty trable funguješ, i když se ti zdá, že málo.Děkuji za zprávy o tvém malém klanu. Doufám, že zítra páni doktoři budou mít soucítění pro tvoje bolesti a ukážou, že umí léčit!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Amelie, jsi obdivuhodná. Tohle bych na tvém místě nezvládla. Tak trochu vím, co je nespat kvůli bolesti, jenže u mě jsou to věkem opotřebované klouby, ale ty jsi mladá, takové potíže bys vůbec neměla mít.
    Doufám, že jsi dnes dopadla dobře a budeš mít co nejdřív po problémech.
    Jeníček si krásně hraje, a ty jsi ho přitom moc pěkně vyfotila. Knedlíček se mi taky líbí.
    Posílám pozdrav a moc ti přeji, aby ses co nejdřív uzdravila a mohla se naplno věnovat rodině i svým zálibám. Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Jeníček vypadá s korálkama moc spokojeně a Knedlíček je taky super.
    A obdivuju tě, já kdybych na tom byla jak ty,tak se asi nedonutím ještě psát a vkládat fotky.I když jako odpočinková terapie je to asi dobré.Ať ti zítra doktoři pomůžou a kdyby náhodou ne,tak neváhej a ta centra bolesti kontaktuj.

    OdpovědětVymazat
  10. hlavně ať je líp!
    Knedlíček ve skleničce mě pobavil :))a Jeníčka taky.

    OdpovědětVymazat
  11. Amelie moc držím palce ať se najde pro vás nějaký lék na bolest, moc bych vám to přála!!! Přeji také co nejvíc pohodových chvilek s Jeníčkem, člověk by řekl obyčejné korálky a kolik úsměvů dokázaly vykouzlit na jeho tvářičce.

    OdpovědětVymazat
  12. Marci, krásné fotky. Jenda vypadá spokojeně, což je moc fajn. Dnes Ti budu držet palce, aby Ti snad někdo od té bolesti pomohl!! Drž se! Tina

    OdpovědětVymazat
  13. Amélie , každý den chodím na tvůj blog a stále čekám na den ,kdy napíšeš - bolesti ustupují, lék nalezen a nálada je optimistická !
    Přeji ti , ať ten den D příjde co nejdříve !
    Nejlépe to vyjádřil v komentáři David Tygr , naprosto s ním souhlasím !
    Opatruj se a posílám energii , v kterou věřím já :-)
    Myslím, že Jeníček dělá velké pokroky :-)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  14. Je vidět, že potěší nejen korálky od Natálky, ale i korálky od Jeníka. Hezké obrázky. A já myslel, že je jen Křeček v noční košili, ale on je i křeček ve sklenici. :)
    A souhlasím s Ilonou D., která souhlasí s Davidem Tygrem Bachmannem. Skutečně jsi za ty roky odvedla tolik práce, že dočasná nemohoucnost ...
    Já vím, trápí tě hlavně to, že se nemůžeš věnovat Jeníkovi. Místo povinného úkolu na blog bys raději dělala úkol s Jeníkem. To při bolestech nejde.
    Bude líp, ale hlavně aby bylo co nejdřív! Moc ti to přeji!

    OdpovědětVymazat
  15. no aby ses odrazila ode dna, musíš se tam dostat, takže věřím, že bude líp.člověk si někdy stěžuje na něco, ale pak s vlastní bolestí jsou to malichernosti. dokud nás nic nebolí tak bereme vše strašně automaticky.přeju hodně brzkou úlevu.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Amélko,
    sleduji všechno, co jsi napsala od návratu z nemocnice a je vidět, že skutečně tou nemocnicí nic neskončilo. Moc ti přeji, aby vše vzalo za dobrý konec a tobě bylo už dobře.. Myslím na tebe a jsem s tebou.
    Jeníček je krásný a s Knedlíčkem musela být legrace - moc pěkné jméno dostal.
    Marci opatruj se.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  17. Není možné změnit hormonální antikoncepci? Třeba je tam něco, co ti dělá problémy. Třeba v jiné bude jiné složení? Nevím...
    Že se to nelepší, není moc dobré. Nevím, co ti poradit...možná koupel v jalovcovém odvaru. Nebo existují i jalovcové olejíčky, masážní, třeba od Saloosu, ten má dobré výrobky a cenově celkem únosné. Jalovec je vůbec dobrý pro lymfatický systém... dobrý i na únavu nohou. Samozřejmě bys olejíček jen lehce vtírala, žádná masáž. A tyhle olejíčky se pěkně vstřebávají.
    Možná se dá koupit i jalovcové masážní mléko.
    Přála bych ti, aby ty bolesti konečně ustoupily..
    Pěkné fotky, je vidět, že Jeníčka korálkové věže baví...

    OdpovědětVymazat
  18. Marci pořád na tebe a Jeníka myslím, jak to zvládáte...snad bude brzo líp..

    OdpovědětVymazat
  19. Vendy, díky za radu s jalovcem. Mrknu na něj :-)
    Hormonální antikoncepci mám na rok či dva zakázanou úplně, pak by možná jiný druh šel, ale po těhle zkušenostech doufám, že už to riskovat nebudu. Snad se časem najde ohleduplný muž a bude se chránit on. Že bych byla stále naivní? :-) Ale když snít je tak krásné...

    OdpovědětVymazat
  20. Marcel, drž se.
    Když to bude jinej muž, než máš doma, tak ohleduplný bude. Jsou takoví.
    Ale ten doma, ten nebude. Vždyť my o aspergerech víme své.

    Hepča

    OdpovědětVymazat
  21. V době, kdy píši tento komentář věřím, že už máš vyšetření za sebou a že ti to konečně něco pozitivního přinese. Bylo by to vhodné už kvůli dětem. Na fotkách je vidět, jak je Jeníček v pohodě. Určitě zase bude vše jako dřív, věř tomu!

    OdpovědětVymazat
  22. Ježurko, děkuji za zeptání.
    Co u angiologa? Po cévní stránce v pořádku, trombus rozpuštěný, kontrola za půl roku.
    Na neuralgické bolesti...Gabanox z 3x 1 tbl denně zvednout na 3x 2 tablety a na noc přidat Tramal, když to nepomůže, navštívit ambulanci bolesti.
    Zatím je to den ode dne horší. Ale pořád doufám, že jednou se to zlomí a bude líp...

    OdpovědětVymazat
  23. Marci, moc, mooc, moooc, mooooooc díky!!! Ty víš za co! Už si tu zpíváme jednu písničku s geniálním textem: V létě svítí slunce, v zimě sněží. VE ŠVÝCARSKU, VE ŠVÝCARSKU, VE ŠVÝCARSKU.
    Máš to každopádně u mě! No, co s tou bolestí? Jsou knížky, které doporučují autosugestivní léčbu. Mám ale dojem, že sugerovat si cokoli je sice fajn, ale jak sám sebe přesvědčit, když trpím, že za chvíli už trpět nebudu, to neumím. Asi bych na tvém místě nečekal a na to centrum bolesti bych se obrátil hned. Uškodit ti snad nemůžou a existuje naděje, že by pomohli. Není co ztratit, snad jen iluze o schopnostech a možnostech naší západní medicíny. Moc bych ti přál, aby ti už konečně někdo pomohl!

    OdpovědětVymazat
  24. Amelko milá,určitě se najde ohleduplný muž....chvilku mi trvalo, než jsem ho potkala,když nás opustil Terezčin otec,a moje sebevědomí teda moc velké nebylo, protože jsem si nevěřila a už vůbec bych nevěřila, že potkám mužského,co by měl rád mě a i tu mojí autistickou zlobilku....je na nás moc hodný,...takže si krásně sni,protože určitě někde na tebe ten báječný muž čeká....i když teď posílám všechnu energii,aby pomohla zvládnout tu tvou nekonečnou bolest...moc přeji brzkou úlevu...E.

    OdpovědětVymazat
  25. Teda máte můj obdiv, jak všechno zvládáte!
    Fotky jsou moc pěkné :-).Tak držím palce, ať už je konečně lépe.

    OdpovědětVymazat
  26. Dobrý večer Amelie děkuji moc ze komentáře u mě na blogu,taky přeji aby Vás bolest brzy opustila.
    Pěkný chlapeček, já nevím čím to je že ty děti s autismem jsou všechny takové pěkné.

    OdpovědětVymazat
  27. Děkuji za komentáře na blog. Máte hezkého křečka, takový zvláštně zbarvený.. a dost veliký. To je medvědí? My jsme měli medvědího, ale měl hnědý kožich.

    OdpovědětVymazat
  28. Začetla jsem se do Vašeho blogu.
    Sama jsem o hormonální antikoncepci dlouho uvažovala. Nakonec jsem se po zvážení nejrůznějších zdravotních pro a proti neodhodlala.
    Přeji Vám, aby všechno dobře dopadlo.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...