úterý 6. září 2011

Proměny oblohy

Dnes na chvíli zapomeneme na bolest nohy (i když to jde dost špatně) a podíváme se, jak se během několika minut dovede proměnit obloha...

Tímto se omlouvám své nevidomé kamarádce, která z toho dnes nic mít nebude....
Market, neboj.
Až mi bude líp, tak zase bude víc písma než obrázků....
Možná. :-P

Fotky jsou z 8.8. 2011

Nebe se zatáhlo...

...po chvíli vysvitlo sluníčko...

...spadlo pár kapek...


A my jsme mohli na chvíli spatřit duhu....

A červánky?



Ty mám nejraději...



Tak nějak ladí k mé romantické duši...


Přeji příjemný večer všem čtenářům a čtenářkám....


25 komentářů:

  1. moc krásné fotky a Tobě moc přeju, aby prášky už zabraly a bylo Ti už konečně líp a veseleji

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky,úžasný pohled.Na chvíli jste se odreagovala. Přeji ať už jde bolest konečně pryč.

    OdpovědětVymazat
  3. Mell, mně to takhle stačí! tygr mi poctivě hlásí červánky... i měsíc... už baňatí a brzo bude úplný! moje šťastné období! kéž i tvoje!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ale krásné obrázky! Člověk to tak ani nějak nevnímá, až to teď vidím, to jsou během chvíle rozdíly, to je pravda!
    Je dobře, se se snažíš odreagovat a stále si opakuj: BUDE LÍP! MUSÍ!

    OdpovědětVymazat
  5. vcera jsem taky fotil oblohu, byla krásne modrá s bílými oblacky. Ted bohuzel prsí. Hezké, hlavne ta poslední.

    OdpovědětVymazat
  6. Jako bys to fotila u nás. Včera bylo Kladno celý den pod šedivou dekou a pršelo, ale ke konci dne se ukázaly takovéhle krásné "zlaťánky", krásná zlatě nasvícená oblaka.
    Hezké obrázky. A snad i Tobě je krásněji a lépe. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně nabatykované nebe, kterému se nedá odolat!
    Díky za romantické foto.

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, nádherné fotky si nám ukázala! Když byla naše Terezka malá, neříkala červánky, ale růžánky...
    Pokud možno pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, mě včera hnaly z práce černé mraky a sotva jsem dojela domů, začaly se ženit všichni čerti a vydrželo jim to až do večera.
    Přečetla jsem si všechny články zpátky o tvých zdravotních problémech a doufám, že už to bude jenom lepší a lepší moc držím palce :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý večer,
    děkuju za komentář na mém blogu.
    Zatím jsem si tady stihla přečíst jen poslední příspěvky, takže přeju hlavně brzské uzdravení.
    Fotky jsou moc krásné, je to moje krevní skupina.

    Přeju hodně sil

    Ilona

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky.. přeji ať už Ti bolesti ustoupí...

    OdpovědětVymazat
  12. Moc se mi líbí ty olověné bouřkové mraky podsvícené sluníčkem, vypadají hrozivě a přitom krásně. A červánky na posledním snímku, vypadají jak polární záře. To jsou parádní fota! ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotečky.Také přeji hodně ,hodně sil k uzdravení.:)

    OdpovědětVymazat
  14. Nadherne!!! Cervanky miluju. Fotky se opravdu moc povedly.

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Marcelka, ďakujem za Vašu návštevu a milé slová.....moc si to vážim, v tejto pre Vás neľahkej situácii máte čas a chuť ešte pozdraviť druhých......želám čo najrýchlejšiu úľavu od bolesti......fotečky musím taktiež pochváliť, je v nich veľa citu......
    Eva

    OdpovědětVymazat
  16. Máte úžasný pohled na svět, nádherné fotky!!!

    OdpovědětVymazat
  17. ač jsem neromantik, tak fotky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherné fotky! Taky miluju červánky.

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den,moc děkuji za návštěvu u mě na blogu.K Vám se chodím dívat už dlouho a moc si Vás vážím za to co v životě dokážete.Vždycky když mám splín u Vás čerpám energii.Přeji vše krásné a těším se zase příště.Věra.

    OdpovědětVymazat
  20. Amálko ,
    romantická a silná dušičko ,
    krásné fotečky !!! Máš dar zachytit kouzko okamžiku !
    Jeníček z předcházejícího příspěvku vypadá moc šťastně a moc mu to sluší !
    Posílám ti plno virtuální pozitivní energie a lék na tvé velké bolesti !
    Ať už je i u tebe na světě všechno v pořádku a je sladko žít !
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  21. Všem vám MOC děkuji za vaše komentáře...a vlastně jsem ráda, že můj blog už není jen o autismu.
    Je fajn, že vám nevadí fotky z nemocnice, obrázky mraků, přírody a jiných "věcí"... Jsem ráda, že se vám na blogu líbí, že se vracíte a čtete... Je fajn poznat tolik skvělých lidiček.
    Díky všem!

    OdpovědětVymazat
  22. Takých, čo máme radi červánky na oblohe, je nás asi veľa. Ale ja som sa pozastavila pri tom krásnom slove červánky, ktoré vôbec nepoužívam, ani neviem, či ho slovenčina vôbec má. Fotky sú nádherné, mám tiež v počítači množstvo fotografií oblohy.
    Ešte raz želám čo najrýchlejšie uzdravenie a veľa dôvodov na radosť.

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Amélie, ty fotky jsou tak povznášející. Je vidět, že se dokážeš dívat srdcem, nejen očima. Taky rád koukám často na oblohu, jen přitom někdy šlápnu do hov., takže si zas uvědomím, že člověk musí taky koukat, kam šlape |:-) Ať je ti lépe a lépe ;-)

    OdpovědětVymazat
  24. Fotky jsou nádherné. Jsou to krátké a prchavé okamžiky, kdy se obloha zabarví.
    Dnes ráno cestou do práce jsem pozorovala východ Slunce a litovala, že nemám fot'ák. Byly to nádherné barvy, které ranní obloha nabízela. Trvalo to však jen krátkou chvilku a pak bylo vše jiné.
    Tobě se ty krátké a pomíjející momenty podařilo báječně zachytit.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...