sobota 10. září 2011

Neuralgie



Srdce bolestí unavené, zmámené,
chtěla bych se usmívat a né že ne.
Polštář nasáklý mými slzami,
přeji si, at bolest je už za námi.

NE jeden den ani hodina,
měsíc už strádá naše rodina.
Krutá bolest svírá moji duši,
že se to nelepší jen mé JÁ tuší.

Plno prášků polykám s nadějí,
že ty hrozné bolesti pryč se podějí.
Venku je tmavá, černá noc,
bolest má velkou čarovnou moc.

Nenechá se tabletkami ovládnout,
Bože, řekni, jak tohle mám zvládnout.
Chtěla bych zase v noci spát,
přes den se s dětmi usmívat.

Chci zase běhat, pracovat,
chci, aby Jenda měl svůj pevný řád.
Místo toho chaos a zmatek,
den bez bolestí byl by svátek.

Prý naděje nikdy neumírá.
Dej Bože, ať silná je má víra.
Spousta lidí ptá se, jak mi je,
a já musím přiznat:
.......................................vítězí nade mnou NEURALGIE.

26 komentářů:

  1. Amélie je mi to moc líto, cítím z toho marnost a zoufalství, nevím co napsat, myslím na Vás každý den. Snad se to brzo zlepší. Přeji hodně síly.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Jak já ti rozumím adobře vím,že řeči..jako pozitivní myšlení jsou na nic...bolest je strašná,když člověka pohltí..jen si vždycky vzpomeň na mě.Amélko..taky jsem si myslela že umřu..zrovna teĎ mi to zase zlobí..neumřela jsem...před rokem jsem byla ve stejném duševním stavu...doufej,musíš...bude to lepší.☼

    OdpovědětVymazat
  3. AndyPan, právě na Tebe často myslím.... Představa, že by tohle mělo trvat rok....

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie, život je krutý a vůbec se s námi nemazlí. Když do toho ještě příjdou nemoci, je to k nevydržení. Vydrž, určitě zas bude líp. Nic jiného nezbývá, než zatnout zuby a vše překonat. Vím, není to snadné, já měla takový nelehký rok plný těžších nemocí předloni. Držíme ti moc palce, ať už bolesti ustoupí a je ti lépe.

    OdpovědětVymazat
  5. Drahá Amálko,
    myslím na Teba. Pekne si písala na blogu Malého srdce. Ďakujem.
    Uvedomujem si aké to máš ťažké. K tvojmu terajšiemu handicapu starosť o synčeka, ktorý je krásný, je nádherný, som ti už chcela dávnejšie napísať. Vieš ja si myslím, že takéto deti sú géniovia na dovolenke. V budúcom živote to bude ON, kto bude podobných malých "géniov" liečiť, bude im rozumieť, odovzdá čo sám prežil.
    V budúcom živote možno aj TY budeš vedieť poradiť ľuďom v bolestiach a vynájdeš liek či spôsob na to. Preto ťa teraz BOH skúša.
    Dovolíš mi prosím otázku :
    Vieš sa naštvať, búchať päsťou /nie do druhých :-)/, kričať, nadávať, zúriť na situáciu, na seba samú ?
    Vieš povedať Bohu - Bože už ma toľko netráp, chcem žiť, chcem byť zdravá. Veď vidíš, že mám dosť !
    Ja teda z Biblie moc neviem , no jeden znalec E.Fromm spomína, že Mojžíš, keď išiel so svojim národom do zasľúbenej zeme, trpeli, boli hladní, smädní a zúfalí. On už nevydržal pasivitu a oslovil dôrazne Boha. Daj nám Pane konečne prostriedok aby sme prežili, sľúbil si nám hojnosť, dal si nám úkol, tak nám pomôž a daj aby sme neumreli ! On neprosil, On pripomenul Bohu, že keď sľúbil nech aj On dodrží svoje slovo. Ha, aká trúfalosť ! Poznáš tieto slová :
    ... klopte a bude vám otvorené. Mojžiš neklopal, lež búchal hodne nahlas. A Boh dal čo sľúbil, poslal im manu na nasýtenie.

    Ľudia vedia replikovať staré múdrosti, ale po svojom. Väčšinou keď sa im pootvoria dvere ku Božej pomoci , zrazu ich to akoby ochromí. A potom niektorí vravia - ...nieee, toto nespravil Boh, to tak sa stalo, náhodou a pod.

    Nie náhodou som ti napísala o Ivanovi Kostovovi.
    Rozumieš ?

    OdpovědětVymazat
  6. Amelko, jsi neskutečná!
    Já, který si hraji na básníka, jsem po operaci na žádné verše neměl náladu a to mne skoro nic nebolelo, a TY trpíš, nespíš a i za těchto okolností připravuješ články a dokonce vymýšlíš básničky. Sice je asi pravdivý bonmot že žena vydrží víc než člověk, ale toto? Moc tě obdivuji.
    Posílám hojivé pohlazení. Kéž už něco zabere. Moc ti to tu přejeme všichni.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybych holka věděla jak ti pomoci ♥♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé, ty verše jsou moc hezké. Na rozdíl od Anonymní, si nemyslím, že si jde na Bohu něco vydupat. Mojžíš vyvedl svůj lid z Egypta na Boží pokyn, proto se hlásil o jeho pomoc a Bůh i pomáhal, ovšem lid stejně reptal dál a netrvalo dlouho znechutila se mu i ta mana. Ale to jsem psát nechtěla. Ty tvoje verše lze brát jako prosbu - modlitbu k Bohu a On tě určitě vyslyší a pomůže. Věřím tomu a myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  9. AMÉLKO, MOC TI PŘEJI AŤ JE TI LÉPE.
    PRO SILNÉ BOLETI SE DAJÍ POUŽÍT NÁPLASTI.
    EFEKT BÝVÁ DOBRÝ A ČLOVĚK SE I VYSPÍ. ÚČINEK TRVÁ 72 HODIN.
    ZEPTEJ SE SVÉ LÉKAŘKY.
    DRŽ SE.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Amélie,
    s ironickou nadsázkou, bych napsala, že tobě ta bolest obohacuje básnické střevo! Básnička je to pěkná, ale raději bych četla řádky veselejší, o tom, že je ti líp. Doufám, že se to brzo dočteme, posílám virtuálně sílu,
    hezkou neděli
    přeje Radka

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Amelie. Nevím jestli ti má rada pomůže ale moc bych si to přála. Už asi rok jsem měla příšerné křeče v nohou a pomohl mi hořčík v tabletách Křeče přestaly asi po 3 až 4 dnech. za zkoušku nic nedáš, třeba ti to uleví. Křeče ustaly ale měla jsem těžké nohy a tak jsem tablety brala celý měsíc. Moc na tebe myslím a snad ti má rada pomůže od té bolesti. (V noci i ve dne mě to trápilo, nešlo spát bolest byla nensnesitelná ale pak to po hořčíku přestalo.Brala jsem tři denně a pak třeba už jen jednou denně. Pavlína.

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Amálko. Tvoje myšlení,síla která je v Tobě, a víra která Tě drží nad vodou, takového člověka jsem nepoznala za celých 35 let, kdy jsem pracovala v Sociálních službách,mimo jiné taky v ÚSP.Tam rodiče jezdili za svými dětmi z poviností jednou za měsíc na návštěvu, a někteří ani to né.Amálko píšeš,že máš opět problémy a bolesti,já s Tebou cítím,ale to je vleklé onemocnění,nechci malovat čerta na zeť, ale bude Tě loho pronásledovat.Napsala moc jsi dojemnou básničku, je pěkná,ale moc smutná,zkus příště vymyslet něco veseljšího, abys nemyslela jen na bolest.Víš u nás je takové přísloví "Veselá mysl půl zdraví"A to přeji Tobě i Jeníčkovi.Hodně,hodně zdravíčka.Luďka

    OdpovědětVymazat
  13. Pavli, křeče mám taky - hořčík beru 3x denně...díky za snahu.

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Luďko. Snad příště napíšu něco veselejšího, ale ve 3 hodiny ráno, kdy brečíš bolestí a vyčerpáním, kdy nemůžeš spát, mě nic veselého nenapadlo. Polepším se, slibuju.

    OdpovědětVymazat
  15. Bohdo, na náplasti se zkusím zeptat. Kéž by něco pomohlo...děkuju.

    OdpovědětVymazat
  16. Rasimdo, trocha ironie nikdy neuškodí. :-P

    OdpovědětVymazat
  17. Takoví lidé, jako jsi ty, jsou hrdinové naší doby.Děnně zápasí s nemocí a ty se ještě staráš o krásného syna.Hluboká úklona před tebou i ostatními, jako jsi ty.

    OdpovědětVymazat
  18. Pekne si vyjadrila vo veršoch to, čo teraz prežívaš. Pekný však nie je obsah tých veršov. Bola by som radšej, keby som tu od teba čítala, že je zase všetko v najlepšom poriadku, že ťa už nič nebolí. Keby sa dalo, vzala by som časť tých bolestí na seba, len aby ti bolo lepšie.
    Dúfam, že ti trošku pomôžu aspoň slová tých, ktorí ti sem píšu.
    Padol mi zrak na komentár vyššie. Áno, náplaste od boleslti je to, čo aj mne pomáhalo pri bolestiach mojich krížov a bedrových kĺbov.
    Neviem, čo ti mám zaželať. Aspoň toľko, aby si v rámci možností prežila peknú nedeľu. Daniela

    OdpovědětVymazat
  19. Já ti žádnou dobrou radu nedám protože ji neznám, ale myslím na tebe a věřím, že bude brzo dobře :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mimi, Ty jsi mě dojala!!! Vzala bys část mých bolestí na sebe? Chraň Bůh. Tohle bych nepřála ani nepříteli. Snad to někdy skončí. Tohle přece nemůže trvat věčně.

    Děkuji vám za milé a povzbuzující komentáře. Při jejich čtení na chvilku zapomínám na bolesti, díky vám všem.

    OdpovědětVymazat
  21. Amélko, modlím se za Tebe. drž se.

    OdpovědětVymazat
  22. Krásně napsané. Ani jsem netušil, že takto umíš psát. Moc bych si přál, aby Ti už bylo lépe! Myslím na Tebe Amálko.

    OdpovědětVymazat
  23. Pročítám vaše komentáře a tentokrát mě za víčky pálí slzy dojetí a vděčnosti, jste úžasní!!! Díky vám všem.

    Jak to myslíš, malé srdce, že "umím takto psát"? Myslíš básničky? Ale ano, sem tam nějakou napíšu, ale většinou tajně do šuplíku. :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tajová krásná básnička a tolik vypovídá o tom jak se cítíte.Kéž se Vám brzy uleví!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. A jej veľmi smutná básnička :-(
    Prajem veľa šťastia v živote a i zdravia moja. Nech to zvládate čo najlepšie, lebo isto to nie je jednoduché.

    OdpovědětVymazat
  26. Lumillas, není to jednoduché, ale je to lepší než před měsícem či před dvěma. Pomalinku se to lepší. Děkuju.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...