čtvrtek 1. září 2011

Na interně

Nedávno jsem sem dala článek o 5 dnech na jednotce intenzivní péče a ted jsem si říkala, že dám fotky z interny, kam mě po těch 5 dnech převezli.
Zjistila jsem, že z interny moc fotek nemám.
Neměla jsem náladu, čas ani chuť fotit.
Užívala jsem  si pozornosti svých "dávných" přátel, chvilek s bratrem a se sestřenicí, kterou jsem předtím dlouho neviděla...
....a těšila jsem se z návštěv několika milých lidiček z blogu. A tímto jim ještě jednou moc děkuji. Stejně máte odvahu - jít na návštěvu za "nějakou cizí ženskou". :-P

A tak mám jen pár fotek pokoje....

...televize...


...kterou jsem zapla jen jednou a paní na vedlejší posteli se to nelíbilo, tak jsem ji zase vypla a víckrát ji nezapínala. Ale to mi nevadilo, ono stejně není o co stát...

A pak mám jen fotky svých modřin...

...na ruce...

...na noze....


A na břiše... Ale ty vám neukážu..něco si musím přece nechat pro sebe. :-P

Modřiny hrály všemi barvami.


 Ale poctivě je mažu Heparoidem a ony pomalu mizí....


Nebýt francouzských holí, tabletek od bolesti, častých odběrů krve a přetrvávající únavy, tak za chvíli nebudu vědět, že mi něco bylo....

Ale budu...
Byla to zkušenost....
Možná "tvrdá", ale poučná...
Ne nadarmo se říká, že "všechno zlé je k něčemu dobré"....
A já teď vím, na koho se můžu v nouzi spolehnout....

30 komentářů:

  1. Říká se: maká jak barevný. Ty musíš makat opravdu hodně, protože barevná jsi byla a asi ještě jseš opravdu hodně.
    Ano, všechno zlé je k něčemu dobré. Mám jen otázku, jestli právě ty toho zlého potřebuješ. Ale snad se opravdu začneš věnovat i sama sobě, budeš myslet i na sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Amelka, tak to si si veru vytrpela ! Ťažký je pohľad na tú hrôzu ... hádam bude už len dobre ♥ Šetri sa !!!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. všechno zlé je pro něco dobré.
    A cesty Páně jsou nevyzpytatelné.
    Hepča

    OdpovědětVymazat
  4. teda ženo ty sis ale nehezky užila:( už takhle "neblázni" .o) docela sem nám tu stejskalo......

    OdpovědětVymazat
  5. Jezisimarija :-o, pri jake chorobe jsou tyhle symptomy? Ja bych to tipla na "byt omlacen zivotem". Amelie, setrete se. Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, vy modřiny jsou opravdu hrozivé! Buď opatrná, dávej na sebe pozor!
    A k minulému příspěvku - nejvic ublížit asi umí ti, které nejvíc milujeme. Drž se!
    Hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Sidhe, Ty jsi mě rozesmála tou svojí větičkou: "už takhle "neblázni". :-) Tohle už bych si opravdu zopakovat nechtěla. Snad dá Bůh a bude zase líp...

    OdpovědětVymazat
  8. Teda...:-( držím palce a přeju co nejrychlejší uzdravení...:-(

    OdpovědětVymazat
  9. Ami,
    co to vidím! Ty jsi tedy divočák! :-* Opatruj se a příště tu chci vidět mnohem, mnohem veselejší fotky z domácího prostředí ;-). Bůh dá a URČITĚ bude zase líp! Přeju Ti moře zdravíčka, ať máš už nepříjemnosti "odbytý".
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  10. Myslela jsem, že jsi měla potíže jen s nohou, ale na snímcích nevypadá dobře ani ruka. Modřiny už mají dnes jistě jiné barvičky, předpokládám zeleno-žluté a brzo se snad vstřebají úplně a jak píšeš, za chvíli nebudeš vědět, že ti něco bylo. Hlavně, aby bolesti polevily, únava odešla, noha chodila a ty ses cítila zase dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Och,vydržať a určite už bude lepšie!Z celého srdca prajem!!!

    OdpovědětVymazat
  12. To není hezký pohled, ale znám to. dovedu si tedy představit, že takové modřiny nejen hrozně vypadají, ale ještě víc bolí. přeji rychlou rekonvalescenci! a novou chuť do života! Drak

    OdpovědětVymazat
  13. Takovéto modřiny měla jedna známá, když jí uklouzla noha a spadla ze schodů do sklepa. Měla štěstí, že si nerozbila hlavu nebo nezlomila vaz... takové modřiny měla na nohách i na boku.
    Vypadá to hrozivě, doufám, že už ti mizí. A že to bolelo, se nedivím...
    Většinou, až když se člověku stane něco opravdu vážného, tak hodně přehodnotí svůj život a to, co má být důležité a co ne...
    Hlavně aby se to zlepšilo...

    OdpovědětVymazat
  14. Ami, je to docela děsivý pohled, ale modřiny za čas zmizí, hlavně abys byla co nejřív v pořádku.
    Jenom pro tvoje pobavení napíšu, že jsem jako mladá lezla na stavbě našeho domu po lešení a zřítila se do kamenů složených pod ním. Bylo to "jen" asi z půldruhého metru a rovnou na zadek. Možná si dovedeš představit, ty barvy, převládala černofialová! ;-)
    Měj se fajn, přeji tobě i celé tvé rodině krásné zářijové dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ať už je jenom líp a líp a děkuji za milé komentáře u mě :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Marcelko. Ani nevíš jak mne potěšil komentář od Tebe.To znamená,že už máš zájem o dění na blozích, a to je dobré znamení.No modrá jsi dobře, ale to se vše ztratí, a nožičky budou zase jako dříve.Jenom to mazej ,aby Ti to nezatvrdlo,ale to Ti určitě dali instrukce z nemocnice.Jeník je tak bezprostřední, bobek kdyby věděl co to znamená.přeji Ti, aby se Ti dobře dařilo, a uzdravuj držím pěsti!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Zdravím tě, Amélie. Až dnes jsem se podívala k tobě na blog a co se dozvídám? Je mi to moc líto, že letní dny prožíváš tak nepříjemně, nemáš to lehké, hodnotím tvou sílu a životní optimismus, doufám, že budeš brzy v pořádku. Přeji ti hodně zdraví..
    Děkuji za návštěvy u mne - Květa

    OdpovědětVymazat
  18. Kolik toho musí unést jedna křehká květinka...

    OdpovědětVymazat
  19. Jak velikonoční vajíčko!
    Klídek, s vejci se musí opatrně.
    Přeji rychlé odbarvování a uzdravování.

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno zlé k něčemu dobré-je pravda, ale zase bych jsi se bez toho určitě obešla a své příznivce poznala jinak. Tak moc nechodit, odpočívat a dobrou mysl.Zdraví Fukčarinka

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji aby podobných zážitků bylo co nejméně, nejlépe už žádný a hlavně hodně zdraví!

    OdpovědětVymazat
  22. Milá Marcelko můj syn by při pohledu na fotky modřin nejspíš řekl fakt hustý !! ale já ti moc přeji aby se ti tohle stalo poprvé a naposledy a aby jsi se co nejrychleji cítila dobře. Hodně zdravíčka !!! Dita

    OdpovědětVymazat
  23. Tedy Amélie,
    to je pohled...a ta bolest,ufff,kroutí se mi při pohledu prsty u nohou.
    Přeju brzké zotavení.

    OdpovědětVymazat
  24. Teda Amélie, ty hýříš barvami jako blížící se podzim;-). Né, je to děsný, vypadá to fakt hrozně, musela jsi si vytrpět moc. Jen s tebou cítím a přeji, ať je brzy lépe a lépe a modřiny - na těle i na duši přebolí a je zas dobře:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Luďko, nezvládám vůbec nic, nemůžu chodit, jsem strašně unavená...ale po 5 tabletkách od bolesti denně alespoň zvládnu mít notebook na klíně a číst oblíbené blogy... Na nic jiného nemám sílu. Snad bude brzy líp.

    OdpovědětVymazat
  26. Všem vám MOC děkuji za povzbuzení a za milá slůvka. Tyhle bolesti bych nikomu nepřála.

    OdpovědětVymazat
  27. Já děkuji za Vaši návštěvu na mém blogu a komentář. Ale co je důležitější: přeji hodně brzké uzdravení a návrat domů.

    OdpovědětVymazat
  28. Hrozný pohľad na končatiny s modrinami. Na rukách sú asi od lekárov, na nohách - následky trombózy. Tak si to myslím ja. Nikdy som osobne HAK nebrala, ale viem, že medzi rizikové pri nej patria fajčiarky. Verím, že to nebol tento dôvod. Prajem čo najrýchlejšie uzdravenie.

    OdpovědětVymazat
  29. Mimi, ne, nekouřím. NIKDY jsem to nezkoušela a nikdy jsem problémy se žilama neměla. Bylo to strašně rychlé a nečekané. Už nikdy hormonální antikoncepci.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...