pátek 23. září 2011

Magnetická mozaika

Tentokrát jsou fotky z 2.8. 2011

Myslela jsem si, že jsme se o prázdninách "flákali", ale když se zpětně dívám na fotky, tak vidím, že přece jen Jenda občas pilně "pracoval".

Alespoň do doby, než mě odvezla sanitka do nemocnice.

Od té doby je to horší.

S nikým jiným Jeníček úkoly dělat nechce.

Koupila jsem mu kdysi novou stavebnici.

Když jsem ji viděla v obchodě, hned jsem si ji zamilovala.
Přišla mi úžasná.
Když jsem ji koupila,  myslela jsem si, že ji Jeníčkovi schovám na vánoce...
Ale kdo to má vydržet?

Holt jsem mu ji dala dřív. MUSELA jsem ji z té skříně vyndat.
:-)

Zpočátku to vypadalo, že Jenda pracovat nebude...

Ale po chvíli si dal říct a na stavebnici se podíval...

Chvilku jsem mu radila, co kam patří...

Podávala jsem mu ty správné tvary....


Ale nakonec to zvládal sám...


Líbila se mu kočička, rybičky, motýlci i čarodějnice na koštěti...


Opakovali jsme u toho barvy : kočičce jsme dali červená ouška, zelená očička, ježibabě červený šátek a zelený kabátek...



Když jsme skončili, tak Jeníček poctivě vrátil tvary do přiložených šablon....


A za odměnu bonbónky...
Bez těch by to nebylo ono...

7 komentářů:

  1. Marci, stavebnice vypadá skvěle. Doufám, že už je ti zase trochu lépe. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Magická, magnetická tabule.
    Přeji klidnou noc!

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně žasnu, kolik těch her a stavebnic existuje a jak jsou nápadité. Pokaždé si říkám, že bych si s nimi dokázala chvíli hrát i já sama. Jsou to opravdu prima pomůcky a Jeníček je chytrý kluk, každou hru, na kterou se nechá nalákat, nakonec s přehledem zvládne. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aspoň, že existujú cukríky a lízatká a nechá sa niečím motivovať . :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ami, hned a s chutí bych si s Jeníčkem zahrála...sladká odměna je moc lákavá ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Ta stavebnice vypadá úžasně, to by Lukáše taky bavilo!!! Paráda a náhodou, Jeníček pracuje krásně a věřím, že by pracoval i bez té sladké odměny, ale zas by to nebylo úplně ono:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi výborná a nápaditá máma. Už aby jsi byla zdravá a zase se svým synkem, který Tě potřebuje

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...