středa 7. září 2011

Strašidýlka z modelíny

Dnes je to přesně měsíc, co začaly moje peripetie s hlubokou žilní trombózou a s poraněním 2 nervů.

Budu si myslet, že mě nic nebolí a vložím fotky z 6.8. 2011.

Naše děti rády modelují....




Všechny tři....


Jenda občas zvládá vyválet placku (když má náladu)....

Občas vykrájí nějaká zvířátka vykrajovátkem....


Holkám se zalíbily doplňky, které jsem koupila v místním papírnictví....


....oči,uši, tykadla, ruce, nohy apod...


Vyrobily několik strašidýlek....

...červené...

...žluté....


....modré...

...zelenou chobotnici...


...hovínko... :-P


....a spoustu dalších potvůrek...



"Kdo si hraje, nezlobí...."


...tak to u nás platí na 100 procent...


Děkuji vám za čas, který trávíte na mém blogu...

....a přeji vám "bezbolestný" úsměv na tváři....

26 komentářů:

  1. Jsou to krásné "výtvory", ani by mne nenapadlo,že tolik se dá takto vyrobit. A taky u vás platí moje oblíbené - "šťastné dítě - bordel v bytě"?

    OdpovědětVymazat
  2. Zamlouvám si modré, ač nevím, co znázorňuje:)))
    milovala jsem plastelinu i modurit. vyráběla jsem nejčastěji jídlo. talíř plný rýže a plátek masa. koláčky, banán. jinak auto a to bylo nepřesný!
    Před chvilkou jsem si řekla, jak ti asi je, že nepřidáváš článek... zatím... a hop, už tu je:)
    dneska nemám zdravotně nejlepší den, ale mám dobrou náladu! jsem za to ráda!
    díky za povídání:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jújda, ty doplňky z papírnictví jsou skvělé. Zvířátka, panáčci i strašidýlka jsou hned veselejší a zábavnější. Tvoje děti vyrobily prima barevnou partičku, myslím, že musel být nadšený i Jeníček. Já, teda jsem!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie to je správný přístup - buď přesvědčena, že tě nic nebolí a ono se to stane! věř tomu! Držím ti obrovsky všechny palce a chválím tvé děti za ty nádherné figurky na hraní.-:)) Jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  5. hovínko je nejlepší :))))))))))

    OdpovědětVymazat
  6. Taky se synkem modeluji, ale tyhle doplňky jsem ještě nikde neviděl.. Máš talentované děti. My čekáme do měsíce porod druhého synka, tak snad bude vše ok, už se moc těším... Ahoj a drž se, zvládneš to, věřím ti.

    OdpovědětVymazat
  7. TESS, na to holky čekaly...komu se bude líbit. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Petře, děkuju.
    Určitě bude vše OK, držím palce, ať je miminko i maminka v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, to je tedy výstava! Holky mají fantazie na rozdávání! Pobavili jste mě!
    Pohodový večer, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Figurky jsou kouzelné a hovínko nemá chybu. :-). Holky jsou úžasně kreativní a já až doted' netušila, že se dají koupit doplňky k modelování. Je to super informace, která se hodí. Vnučky jsou zatím ve věku, kdy dokáží "vyválet" žížalu, ale určitě jednou pokročí dál.

    OdpovědětVymazat
  11. Nádhera :-) Moc šikovné holčiny :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdová umělecká galerie!
    K bolesti vidím, že jste Amélie zapracovala, a aplikujete rčení " věř a víra tvá tě uzdraví"..!Tak držím palce!

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko,máš šikovné děti. Všechny tři. A po těch doplňcích se určitě kouknu a nakoupím.Je to super nápad.
    Marci,držím ti palce, snad už bude líp a KONEČNĚ tě přestane všechno bolet. Přeji příjemný a bezbolestný den,Eva

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou to krásné potvůrky, tobě přeju, ať jsi brzy fit!

    OdpovědětVymazat
  15. To je fakt z modelíny? Klobouk dolů

    OdpovědětVymazat
  16. Taky jsem o takovýchto doplňcích pro modelínu nevěděl. Kdy já jsem vlastně naposledy modeloval? To bylo v minulém tisíciletí, takže dávno.:)
    Holky, a jistě brzy i Jeník, s nimi dokážou pěkně zacházet a ušmoulit pěkné potvůrky.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké... más kreativní dcery... sikovné po mamince. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Parádní výtvory, netušil jsem, co se dá udělat z modelíny. To hovínko fakt nemá chybu :-), .

    OdpovědětVymazat
  19. Máte trombózu ? Ja tiež, už tri roky stále dokola... držím vám palce, je to strašne nepríjemné (pre mňa o to viac, že mám poruchu zrážanlivosti krvi).

    OdpovědětVymazat
  20. ty doplnky jsou fakt super. dostane to úplně jiný rozměr, než jen obyč. plastelína.taky se poohlídnu.

    OdpovědětVymazat
  21. Aliso, kdybys chtěla "popovídat o tromboze", tak pod profilem je moje mailová adresa. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Děkuji za milé komentáře. I mně se ty doplňky moc líbí a stály "pár korun". Jak málo stačí k dětské radosti.

    OdpovědětVymazat
  23. Díky za bezva tip, hned jsem letěla do papiráku. Přejeme brzké uzdravení, ať už je líp.

    OdpovědětVymazat
  24. Krásné potvůrky..myslím na tebe, marci.

    OdpovědětVymazat
  25. To je nádherné! Tvé děti jsou velmi šikovné. Ani jsem nevěděl, že i hovínku je možné dát nějakou podobu:-)Ty doplňky mě zaujaly. Na Slovensku jsem to ještě neviděl.

    OdpovědětVymazat
  26. jsou vskutku roztomilé ...
    Já moc děkuji za tak nádherné slova .jste báječná a já jsem moc poctěn vašimi slovy . děkuji .
    Děkuji i za pochvalu jak mě .. tak destníku :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...