sobota 17. září 2011

Housenka

Dnešní fotky jsou z doby, kdy mi bylo ještě fajn...a to z 1.8. 2011

Jenda tehdy našel "jakousi housenku"...

Moc se mu líbila...
Dokonce i Betynka se na ni přišla podívat....

Jenda si ji chvíli prohlížel...

...a pak se ji snažil nakrmit trávou...


Ukazoval ji svojí kamarádce žabičce....

Pak našel nějaké suché stéblo...

..a opatrně housenku podebral...

..chvíli si ji prohlížel...

....a pak ji  strčil gumové žabičce přímo do pusy....


Dohlížela jsem na něj, aby jí neublížil...




..a pak jsme ji odnesli kousek dál do trávy....

Takže dnes taková malá "housenková" reportáž....

26 komentářů:

  1. Ha, tak shodou okolností, jsem tuto housenku nadávno viděla na jednom blogu. Dobře se na ni pamatuji, protože ta kresba na hlavě, mi připadala, jak velikánské oči. Je to housenka Lišaje vrbového. Jeníčka zaujala natolik, že se jí ani nebál. To já bych si s ní nehrála ani náhodou. :-))))

    OdpovědětVymazat
  2. Budoucí veterinář, ekolog nebo ošetřovatel zvířat?
    Pravidelně čtu, ale nepřispívám často. Obdivuji tvou maminku, že vše zvládá. Myslím, že už se to brzy zlomí a tobě bude líp. Stres, životní tempo (na mě by bylo opravdu vražedné :o((, antikoncepce či cokoliv jiného si vybralo svou daň. Bolestivou, ale řešitelnou, i když s dlouhodobém měřítku. Máš velké štěstí, že máš oporu ve své mamince a myslím, že i v dcerách. Držím ti pěsti.

    OdpovědětVymazat
  3. Budu si muset vážně pořídit nějakou literaturu o autismu. Moc by mě totiž zajímalo, jestli Jeník vnímá zvířata emotivně, nebo jestli se mu prostě líbí a v jeho světě je "logické" si s nimi hrát.
    Jinak jak si tak čtu o tvém utrpení, začínám být téměř vděčný za své malé bolístky, zrakovou vadu a veškeré zdravotní potíže. Neměnil bych s tebou!

    OdpovědětVymazat
  4. Jarko, dík za informaci...Nevěděla jsem čí je to housenka.

    Anonymní, dík za držení pěstí i za komentář. Klidně piš častěji. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Davide, já jsem přečetla asi 36 knih o autismu, ale moc chytrá nejsem. Zvířata má Jenda rád...možná proto, že na něj nemluví, nic po něm nechtějí, nic mu nevyčítají, neřvou, nejsou hlučná...vím já??? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ak by ste mu nedovolili, aby napríklad strkal tú húsenicu do hračky, ako by zareagoval (myslím tým, nenahneval by sa alebo tak ?) .

    OdpovědětVymazat
  7. Aliso, dřív určitě. Bývaly doby (roky), kdy se vztekal kvůli každé kravině...klidně i hodinu se válel po zemi. Ted, co bere Risperdal (možná je to i vývojem, věkem...) by se možná nechal ukecat, aby to nedělal..ale musela bych vymyslet náhradní "hru"...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tohle jsou pěkné fotečky s moc milou atmosférou.. :) Jenda si to krásně užíval...:)

    OdpovědětVymazat
  9. Chudák housenka, jak skončila v tlamě žáby :) Ale je to hezké, já bych se jí bála dotknout, aby mě nekousla :D

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné fotky. Chvilku jsem myslel, že ta žába je taky živá :-).

    OdpovědětVymazat
  11. Táto fotoreportáž ma pobavila :-) Pekné.

    OdpovědětVymazat
  12. Téda, já být tou housenkou, tak je ze mne z pobytu v útrobách žabičky asi lišaj neurotik. :)
    Protože během "natáčení" nebylo ublíženo žádnému zvířátku, tak děkuji za pěkné obrázky a díky Jarce i za osvětu.
    Přeji hezký zbytek neděle a hlavně to, že nepíšeš o své bolesti ne proto, že nechceš, ale proto, že už žádná není. Ať je to co nejdřív!

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem krásne:))
    Zaujímavé:D:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ami,
    musím říct, že mě tvůj poslední článek moc pobavil. Krásné, zábavné a milé fotky. Housenka snad byla ráda středem pozornosti ;-).
    Moc se mi líbí Jendova růžová žížala a hlavně jeho radost. Je to krásnej kluk a roste jako z vody!
    Ami, doufám, že Ti bude líp a líp. Držím pěsti = štěstí.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Shariony, ja som myslela na to isté . Ale mne sa hmyz vážne hnusí . :D

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj Amelie.. že neukážu své fotky? mám na blogu veřejnou galerii a tam některé dávám.. :-) jen jsem v poslední době zlenivěla a nenahrávám je tam tak často.. ale fotky na blogu jsou, a není jich málo.. v menu v galerii je máš :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Amelie, ty jsi už čtvrtá, u koho vidím housenku lišaje vrbového. Je taková roztomilá, aspoň mně tak připadá. Jak vidím z tvých fotografií, Jeníčkovi se taky moc líbí.
    Jak se ti daří? Je to aspoň trošku lepší?

    OdpovědětVymazat
  18. no já bych se zbláznila..mám z těhle potvůrek strach...

    OdpovědětVymazat
  19. Tvoje fotoreportáže se mi líbí, máš pěkné fotky, dobře jdou za sebou a ke každé sympatický popis. Pobavilo mě, jak Jeníček ládoval žábu housenkou... i když žába byla umělá. Ale ta housenka vypadala opravdu neobvykle...

    OdpovědětVymazat
  20. To je tedy mega housenka. Netušila jsem, čí je, zase jsem si rozšířila obzory. Díky!

    OdpovědětVymazat
  21. Nakrmil žábu a to je i logické a líbí se mi to. I ta housenka s těmi kukadly je roztomilá. Hezká reportáž, jedna z nejhezčích které jsem tu zatím viděl. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tedy strkat mě někdo do chřtánu žabky, by mi to kleplo

    OdpovědětVymazat
  23. Krásná housenka .-) Ani se Jeníkovi nedivím, že se mu tolika líbila.

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrá reportáž fakt z Jeníčka asi bude milovník zvířátek, já je mám taky moc ráda, ale prominte mi to, housenky zrovna nemusím

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý večer Amélie,
    trochu jsem chyběla a jak se zdá za těch 14 dní se moc nelepší zbavit se bolestí. Zato články o haní, jseou moc krásné. Já mám, moc krásné vzpomínky na hry z dětství s dědou, který s náma, vnoučatama, karbanil.
    Přeji,dlouhou i bezesnou noc!

    OdpovědětVymazat
  26. Jejíček si poradil s nabráním housenky na stéblo přímo bravůrně.Má šikovné ručičky. Že by budoucí zoolog?

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...