úterý 20. září 2011

Puzzle povolání

Vraťme se zase k době, kdy jsem byla ještě zdravým člověkem.

Nebo jsem si to aspoň myslela...

Dnešní fotky jsou s datem 28.7. 2011

Není to tak dávno, co jsem šla pro nějakou maličkost do hračkářství.
Neměla jsem v úmyslu utrácet.
Zase tolik zbytečných peněz nemám, a tak se snažím šetřit každou korunu.
Ale TOHLE jsem tam nemohla nechat....
Posuďte sami... (a to vám ukazuji zatím jeden úlovek ze tří!)

Puzzle s obrázky různých povolání:
- zedník, policista, učitel, doktor, sekretářka, zahradník, kadeřnice aj.

Jendovi jsem kartičky ukázala...
..a za odměnu jsem slíbila malování na tabulce, kterou má Jeníček moc rád....

A tak Jenda skládal...

...ukazoval, co kde je...

Hezky si u toho cvičil slovní zásobu...


Kolikrát mu ani nevadilo, že to má vzhůru nohama...


Na tabulku si chvilku tiskl přiloženými tiskátky...

Pak vylovil tužku...


Smazal obrázky...


Potom zkoušel malovat mraky...


A nakonec maloval své oblíbené pavouky...


Ti se mi stejně líbí ze všeho nejvíc...



No řekněte... Nechali byste v obchodě takové hezké puzzle?

17 komentářů:

  1. No jasně, že by jsme je v obchodě nenechali! Puzzle jsou moc prima udělané, Janíček si cvičí nejen slovní zásobu, ale učí se přitom, co které řemeslo potřebuje ke své práci. ;-) A sluníčkoví pavoučci jsou opravdu moc krásní, ty umí jen Jeníček. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Amelie, krásně jsi nakoupila, puzzle je suprové!!! Moc Tě obdivuju a přeju hoooodně moc zdravíčka, ať je brzy lépe. Posílám hodně sil!!! Radka :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, co já se vždy u puzzlů, či jak se to píše, navztekal.

    OdpovědětVymazat
  4. Puzzle je úžasné a mraky a pavouci taky :-)
    Doufám, že tobě už je aspoň trochu líp...
    A pro po, s tou mojí patou, zatím chodím na rozbíjení ultrazvukem, mělo by to zabrat :-))

    OdpovědětVymazat
  5. mně se tedy líbí taky
    puzzle i ty Jendy mraky
    čmárá pěkně Jeníček
    šikovný je hošíček

    Tabulka je šikovná, není taková spotřeba papíru. :) Taky jsme takovou měli, jen nebyla tak ozdobena.
    Přeji, aby ses dostala co nejdřív do stavu, kdy budeš zdravá. Nebo si to alespoň myslet.
    Hlavně, ať už nic nebolí.

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček je šikovný i já mám dodnes ráda puzzle skládala bych je taky ale nemám na to ani čas.DĚKUJIza komentář u mě

    OdpovědětVymazat
  7. ty puzzle jsou úžasný.
    I ta tabulka je moc pěkná.
    Dobrý typ na dárky pro vnoučka, až trochu povyroste.

    Hepča

    OdpovědětVymazat
  8. Romana Wágnerová21. září 2011 v 17:55

    Dobrý den, mohla bych Vás poprosit o kontakt?? Stačil by e-mail. Potřebovala bych pomoc. Děkuji předem. (romi.wagnerova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. My sme ako deti skoro vôbec nemali hračky . Takže som si stratu kompenzovala u môjho brášku . Má každú hračku, ktorú som v obchode zahliadla . :D A priateľovi deti sú na tom podobne . Už to ani nemáme kde skladovať . :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Amelie,moc hezký hračky jsi Jendovi koupila,prima si hraje a přitom se i učí a je vidět, že ho to i baví.A jinak Tobě přeju,aby jsi už brzy byla zdravá a kromě jiného mohla navštívit i hračkářství.Měj se co nejlíp to půjde a držím palce aby ti co nejdřív bylo líp.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne :)
    Zrovna nedávno som kupovala presne také puzzle, ale niesú na ňom povolania,ale činnosti (také čo väčšinou vykonávajú deti) - niekedy nafotím, je tiež super.

    OdpovědětVymazat
  12. Nenechal. Možná bych si tak vybral lepší zaměstnání než mám teď. Ne, jsem spokojený s tím co dělám. :D Řekl někdy Jeník čím by chtěl být?

    OdpovědětVymazat
  13. Pavle, čím chce být zatím neřekl. O tom nemají ještě představu ani holky. Ale předpokládm něco, kde nebude moc lidí.

    Nikuliq, nafoť, těším se na fotky.

    Všem moc děkuji za komentář. Nestíhám na všechny reagovat, ale jsem vám za každý komentář vděčná.

    OdpovědětVymazat
  14. Teda opravdu paradni puzzle, hodne funkcni! Tomu rikam dobry ulovek.

    OdpovědětVymazat
  15. Puzzle je báječné a hlavně je to báječná pomůcka. Asi bych ho také holkám koupila. Zatím mám pár starších, které mi přinesla kolegyně po svých odrostlých dětech a když tu u mě holky jsou, docela se s nimi "vyřádíme". Pavouci mě pobavili, moje vnučky mají také oblíbený motiv - celou příjezdovou cestu pomalovávají křídami a kreslí slimáky. :-D

    OdpovědětVymazat
  16. Ameli,prosím,jaká je to firma,která puzzle vyrábí? Je fantastické,moc by se mi takové s povoláním hodilo.
    Klidně mi písni na mail apastikova@seznam.cz

    A jinak přeju hodně zdravíčka,at už ta blbá bolest poleví a ty si konečně vydechneš a v klidu se vyspíš.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. Je vidět, jaká jsi vzorná "mamina". Jeníčka krásně učíš a určitě se ti za to jednou odmění. Bravo, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...