pátek 30. září 2011

Bublinkohrátky

V posledních dnech mi nebylo moc do smíchu....

Když je mi smutno, tak nemám náladu psát články na blog...


Radost mi ale vždycky udělá Jenda nebo focení...

A tady jsem to spojila dohromady...


Pár obrázků z našich hrátek s bublifukem.


Každá fotka mi přijde něčím zajímavá....

Třeba i vám se bude nějaká líbit...


A přeji vám, ať je vám v těchto krásných slunečných dnech lépe...


...na těle i na duchu....

NE. Není to "podzimní splín"....
Moje nálada souvisí s tím, jak někteří lidé dovedou být zlí a krutí. A je-li to člověk z nejbližšího okolí, pak to bolí dvojnásob.



Krásný den, moji drazí čtenáři....

34 komentářů:

  1. Amálko,
    nádherné barevné bubliny !
    Krásně se ti podařilo zachytit kouzlo okamžiku :-)
    Vím, že právě teď prožíváš těžké období, ...ano lidé umí být zlý, ale je i plno těch, kteří mají to ♥ na správńém místě :-)
    Tady na blozích je jich spousta !
    A tak čerpej energii z jejích stránek,foteček a komentářů .
    A také foť, piš , vkládej, protože i já se k Vám ráda vracím :-)
    Opatruj se !
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Hej, ľudia sú zlí a krutí . To je všeobecný fakt . Len od blízkej osoby to viac bolí... Fotky majú úžasnú atmosféru . :) Asi si kúpim bublifuk . :D

    OdpovědětVymazat
  3. Marci škoda, že jsi tak daleko...hned bych se za tebou rozjela a nabančila té osobě..jinak fotky jsou super..mě se nikdy nepodařilo bubliny vyfotit...a zkoušela jsem to celé léto :-). Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Aliso, kup si, fakt je s ním legrace... Určitě těch pár korun stojí za to...

    OdpovědětVymazat
  5. Evíku, i mě často mrzí, že jsi tak daleko...

    Ilono D, díky za krásný komentář...když jsi to tak hezky napsala, tak já nebudu smutnit a budu fotit dál. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Připojuji se, krásné obrázky, krásně duhové bublinky. A Jeník měl jistě radost z jejich lovení.
    Přeji, ať Ti ten smutný mráček rozpustí ono krásné podzimní sluníčko. Slunce v duši není jen slogan pana Zákopčaníka.
    Hezký den a víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Nevěřil bych, že se bublinky dají tak pěkně fotit. Asi si koupím bublifuk a ve svém zralém věku si vezmu k srdci slova Bible: „Nebudete-li jako tyto děti, nevejdete do království nebeského!"
    Chápu, že je ohromně těžké nepropadat smutku, když trpíš neustálou bolestí. Ale mělo by tě posilovat, kolik lidí tě má rádo. To rozhodně nemá každý!
    Jdu hledat brčko a Jar doma máme.

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, Davide, slova Bible se mi taky vybavují při našich každodenních blbinkách s Jeníkem...my jsme takové 2 hrající si děti. :-P
    Máš pravdu, opravdu mi moji čtenáři a každý komentář dělají velikou radost. Při čtení komentářů na chvíli na smutek zapomínám.
    ..Je úžasné mít tolik báječných čtenářů. A z mnoha virtuálních přátel se postupem času stávají přátelé opravdoví. Měla bych je někdy spočítat...I zítra mě navštíví dva skvělí kamarádi, které jsem zatím naživo neviděla. A už se na ně moc těším.

    OdpovědětVymazat
  9. Na bublinách je něco zajímavého, mistického, nevím... jako malá jsem taky měla bublifuk, představovala jsem si, kam asi bublinka spadne, jaký má tvar. povedla se, nepovedla...

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie, mne sa páčia všetky bublinky a najviac tie, kde je Jeník naradostený. Ľudia sú zlí odjakživa. Čítala som raz, že ľudia závidia iným preto, lebo chcú byť ako oni. Tebe niet čo závidieť, ale asi Ťa obdivujú, že si statočná a milujúca matka aj napriek všetkému. Tak sa teš, máš dobré srdiečko a naozaj skvelých kamarátov, hoci len virtuálnych. Mňa tiež veľa krát drží tento virtuálny svet. Rodina je odo mňa ďaleko a v chorobe sa samému žije ťažšie.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marci.Ještě jsem nepřišla na to,jak se sem ty komentáře dávají tak to zkusím teď.Bublinky máte moc krásné a Jeníček je velká šikula.Myslím si,že mu ta Tvoje péče maximálně prospívá.A na ty Tvoje problémy bohužel žádný lék nemám.Jen tu radu o které víš a podle které se zařídíš.Mějk moc krásný víkend. Hela

    OdpovědětVymazat
  12. Emily, děkuju... mám tě ráda. Kdybys někdy chtěla, tak napiš mailík.

    Ahoj Heli, no vidíš, jak jsi šikovná...komentář se Ti povedl. Neboj, jednou to změním...

    OdpovědětVymazat
  13. Amelie, taky se pripojuji. Krasne fotky. Je mi lito, ze Ti nemohu pomoct. Snad to tomu cloveku dojde a zacne se chovat, tak jak ma. Preji Ti krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  14. Mucky mucky .... nesmutni.
    Bublinky i blbinky jsou přece tak fajn!!!
    A myslí na Tebe spousta lidiček! Drž se. Tina

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Amélko,
    fakt nádherné fotky. Nechceš mě to naučit ? Nějaký lék na splíny hned takhle po ruce, to by se mi dost hodilo. Vážně nádhera!

    OdpovědětVymazat
  16. Amelko,fakt krásné bubliny. Taky to děti baví :-). Je mi líto, že máš zas trápení...
    na druhou stranu jsem moc ráda, že už je trošku líp, co se pohybu týče, jen kdyby ty bolesti se chtěly rozplynout taky pryč, jako ty bubliny,viď.
    A přeju pohodový víkend, a užij si ho s přáteli.
    J.

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky. Ešte v lete som kúpila bublifuk, lebo mám ani nie dvojročného synovca, že ho budem fotiť s bublinkami. No k foteniu ešte stále nedošlo. Asi ho odložím až do budúceho leta. Krásne sa ti podarilo zachytiť Jendovu radosť, dúhu a aj odrazy okolia v bublinách. Drž sa!

    OdpovědětVymazat
  18. Jantarko, lék na splíny? Co takhle dobrý přítel nebo přítelkyně? :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Hrátky s bublifukem, asi učarují dětem i dospělím. A o těch zlých lidech, by jsme si asi mohly popovídat, už tři roky jsem v údivu, co ti nejbližšší dokážou způsobit!!!
    Posílám dobrou náladu a rozbušku optimismu, snad to zabere!!
    Přeji hezké "bublifukování".

    OdpovědětVymazat
  20. Amelie, krásné fotky, moc se mi líbí ty odrazy domu v bublině:-), děcka jsou po bublinách jak diví...to známe:-). Nenech si zkazit chuť do života kýmkoli jiným, podle mě je absolutně úžasný co pro své děti děláš a že s Jeníkem to je náročné a moc dobře vím, že tohle nedokáže každý. Máš můj obdiv a zasloužila bys sis ho i od těch nejbližších. Přeji krásný a veselý víkend!

    OdpovědětVymazat
  21. krásně poetické, hravé, září z toho slunce a radost. tímhle je dobré přebíjet všechny strasti a starosti. kromě zlého je na světě i to dobré

    OdpovědětVymazat
  22. Milá drahá Amelie.
    Tak ráda bych tě potěšila, a nějak ti pomohla, napsat ti nějaké osobní rady je na blogu tak těžké, jako nést na trh svou duši a odhalit ji komukoliv na pospas, věřím v dobro jako lidskou podstatu, ale i se trošku bojím, po osobní zkušenosti, říci vše co cítím, jenom ti popřeji lásku od všech lidí a hlavně od toho od koho ji nejvíce potřebuješ, ať od něho dostaneš něhu, porozumění a štěstí, které tolik potřebuješ, budu se modlit za něj, ne za tebe, ty máš všeho dost, on potřebuje boží pomoc, aby pochopil a porozuměl co chceš a potřebuješ. Hodně lásky vám všem, hlavně tvým krásným dětem, moje milá. Anna

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj Marci, NADHERA !!!!
    Mas talent. Preji Ti at je Ti brzy dobre. Papa Lucie

    OdpovědětVymazat
  24. Takhle velikánské bubliny z bublifuku jsem nikdy neviděla! Jsou překrásný a ty je dovedeš kouzelně vyfotit. -:) Je dobře, že toho malého máš, i bolest se snáší lépe, je-li ti syn nablízku-:) Je to šikula a když se směje, určitě na bolest na chviličku zapomeneš, tomu věřím! Držím palce ať tě to bolí méně. Hezký víkend - sluníčkový, klidný.

    OdpovědětVymazat
  25. Marci nesmutni,na lidi který jsou zlý,vezmi pomyslný bič a žeň je pěkně z baráku a buď veselá,máš šikulku Jeníka a hodný děvčátka a druhej,ať si vleze za vrátka.Moc pěkné fotky s bublifukem.drž se v pohodě.Miluš

    OdpovědětVymazat
  26. Marcelko krásné fotky.. traky doma bublinujem ale nikdy mě nenapadlo je zkusit fotit, většinou panicky hlídám aby vydržel obsah bublifiku v Terezky ručičce na svím místě a neskončil na zemi.. Já si vždycky říkám , když mi někdo zklame nebo ublíží a pak mám mizernou náledu nebo splín ,že mi ten člověk za to nestojí, abych kvůli němu ztradila byť jen jediný den , který už mi nikdo nikdy nevrátí.. ale po pravdě ne vždycky to zabere.. záleží na tom jak moc mi na tom člověku záleželo .. ale zkusit se to musí.. krásný slunečný víkend Dita

    OdpovědětVymazat
  27. Dituško, já to vím a za zdravého stavu už jsem uměla nebrat si ta slova vážně. Ale při 13 lécích na bolest za den mi to nejde...nevím jestli ve vedlejších účincích těch léků není přecitlivělost nebo změny nálady... Necítím se ve své kůži. Vím, že mi za to nestojí a stejně to bolí..bolelo...

    OdpovědětVymazat
  28. Má krásné duhové barvy. Život, příroda i úsměv je zázrak. :-)
    Škoda jen, že to někteří nechápou a ničí to krásné.

    OdpovědětVymazat
  29. Krásné fotky, nikdy by mě nenapadlo fotit bublifuk, asi proto že už mám dospělé děti :)
    Mrzí mě, že máš v těchto krásných dnech špatnou náladu, zlí lidé se najdou všude a když je to někdo z blízkých bolí to o to víc taky o tom něco vím :(
    Přeju ti co možná nejkrásnější prý poslední slunečný víkend :)

    OdpovědětVymazat
  30. Bublinky jsem taky nedávno fotil, ale na blog jsem je ještě nedal. Jo, focení,to mne taky drží při dobré náladě.

    OdpovědětVymazat
  31. Bublifuk je u nás teď taky aktuální. Jenže já kolikrát ani ty bublinky nestačím sledovat, natož fotit. Největší zážitek mám z té radosti v dětských očích, když se ty bubliny opravdu povedou. Není nad opravdovou radost dítěte. Krásný večer a zdraví přeji.

    OdpovědětVymazat
  32. Teda to je nádhera. Fotila jsme kluky často s bublifukem a je to u nás hit ve všech možných variantách,a el takhle s emi to nepodařilo. S Matýskem tady obdivujeme ty duhové. Ani nevím, jestli víte o projektu pohádek pro předčasně narozené děti. Napsali je maminky a blogeři. Často jsou to pohádky s respektem k jinakosti. Třeba se budou Jeníčkovi líbit. Jsou na webu www.pohadky.nedoklubko.cz. Brzy by měly vyjít knižně. Snad se nám to jako Nedoklubko podaří. Samozřejmě můžete napsat nějakou také. Sbírka pokračuje dál. Nebo poslat takovou, kterou jste sama vymyslela pro Jeníka.
    Jinak já často na blog píšu i v krizích nebo když je mi smutno. Mně to pomáhá vypsat se.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...