čtvrtek 22. září 2011

Prázdninové trávení večerů

Vzhledem k mé nemoci jsem nestihla spoustu článků dát v příslušné době, ale vracím se k ním později.
A tak dnes fotky z 31.7 a 1.8. 2011

Když byly prázdniny, věnovala jsem se přes den Jeníčkovi - nácvikům sociálních dovedností, strukturovaným úkolům, různým hrám a procházkám...

Večery jsem se snažila věnovat holkám.

Vím, že to tu často nemají jednoduché.

Povídaly jsme si na různá témata, pekly jsme bábovku, perník nebo čerstvé rohlíky...

Tady zrovna Jenda zkouší, zda rohlíky nejsou horké...horká "jídla" totiž nemá rád...

S holkama jsme hrály různé hry....
Přes pexesa...

...a pexetria...
...monopoly, "dostihy a sázky" nebo karty....

Eliška má nejraději "prší", "zloděje" a "autobus"...


Pojídaly jsme k tomu maliny nebo meloun nakrájený na kousky a byly jsme spokojené....


Jak krásné bylo trávit čas se svými dětmi...na to jsem pak v nemocnici často vzpomínala.

Snad i holky budou jednou vzpomínat na na naše láskyplné "holčičí" chvíle...

21 komentářů:

  1. Marci určitě..jsi totiž skvělá máma :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyrastať v rodine, kde je jedno dieťa choré som zažila . Ale ide dosť o rodičov . Môj kamarát má sestru s Dawnovým syndrómom a nebol AŽ tak veľmi obmedzovaný . Ale stále... zdravé dieťa to ma bohužiaľ pri "chorom" ťažšie . Asi je jedno, ako veľmi sa rodičia snažia, ak v ich živote existuje niekto, kto potrebuje stálu pzoornosť, majú to hold ťažké obe strany .

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, to ony budou vzpomínat určitě! A nejen to. Budou-li mít děti, budou se k nim chovat podle tvého vzoru, což je ještě důležitější. Dáváš dětem ze sebe maximum. Moje máma mě snad má nějak ráda, ale škoda, že jsem se nenarodil tobě!

    OdpovědětVymazat
  4. Davide, poslední týdny mi není nejlíp. Denně spím 2-3 hodiny, tak mi není moc do smíchu, ale tvoje věta mě rozesmála: " škoda, že jsem se nenarodil tobě!" Děkuju. Za tu větu i za můj úsměv. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ameli,moc děkuju za bleskový mail. Už jsem na netu našla a určitě pořídím. Pokud je to možné,tak přeji co nejpříjemnější víkend.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Teda musím obdivovat tvoji energii. Jeníček, pečení a ještě hry s dcerami. Byla jsi neuvěřitelně aktivní maminka, plná nápadů a dobré nálady. Teď je čas na odpočinek a uzdravování. Věřím tomu, že s tou nemocí už brzo zatočíš a budeš se svými dětmi, zase trávit krásné chvíle pohody. Seš fakt báječná maminka. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Mell,
    já nikdy neměla domácí rohliiiik... mně pečení spolehlivě nejde:)
    Chápu, že se kvůli Davidovi usmíváš - porodit tygra je docela veselá představa, ne?:)
    Mám takový nenápadný dotaz: už odjela babička?
    Jinak tě ze srdce zdravím a vaše "dámské" jízdy určitě stály za to! Holky je věřím přijímaly s vděkem:)

    OdpovědětVymazat
  8. Amelie jste skvělá máma. A moc přeji, aby bolesti konečně ustoupily.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  9. Marcelko, nejen že si holky vzpomenou, ale budou se snažit dát stejnou pohodu a společný čas svým dětem, věř mi!
    Přeju hezký večer a trochu spánku!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Toužil jsem vždycky po sestře a nesplnilo se mi to. A tak jsem si aspoň udělal dceru. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě budou vzpomínat! Vždyť to je skvěle strávený čas, Dostihy a sázky jsme taky rádi hrávali, pexeso už jako děcka. K tomu príma ovocná osvěžující bašta. A rohlíčky vypadají tak lákavě, že bych hned ochutnala...

    OdpovědětVymazat
  12. Na to hezké se vždy vzpomíná. Lidská paměť je už taková, že to špatné vytěsní a zůstane většinou to dobré. Chlapi taky většinou rádi vzpomínali na vojnu i když jí tam měli plné zuby. Proto zcela jistě holky na své dětství budou díky Tobě vzpomínat jen v dobrém.

    OdpovědětVymazat
  13. Amálko,
    určitě budou ! :-)
    A nejen to , budou se stejně jako ty obětavě věnovat svým dětem !
    Dnes je první podzimní den, přeji ti, aby jsi ho prožila bez bolestí, s úsměvem na tváři, spolu se svými nejbližšími.
    Pobavila mě představa, jak rodíš Tygra :-DDD

    OdpovědětVymazat
  14. Věř mi, určitě vzpomínat budou a nejen vzpomínat.
    Já dětem vymýšlela a realizovala s nimi podobné hry, jako moji rodiče s námi. Nám se věnoval i táta, byl motorem veškerých zábav. Můj muž pracoval jako montér, býval často mimo domov a tak já se snažila své děti také zabavit. Když byl muž doma, zapojil se do her s dětmi. Ted' už jsem babička a nedávno jsem zjistila, že moje dcera hraje s holkama tu hru, kterou jsem si vymyslela v době, kdy jsem měla malé děti.
    Takže holky určitě jednou předají svým potomkům to, co jsi do nich vložila.
    Tygr mě pobavil - co ho zkusit adoptovat, když už se ti nenarodil?? :-D

    OdpovědětVymazat
  15. Jejda, adopce k Amelii? Kde si mám vyzvednou a jaký formulář? :)

    Pravda, dnes začíná podzim. To nám to pěkně utíká. Chodím sem od konce zimy, tedy vlastně víc než půl roku.
    Chci Ti moc poděkovat, že mohu nahlížet nejen na život s autíkem, ale i na život celé Tvé rodiny. Tvůj blog mi dává moc!
    A moc Ti přeji brzkou úlevu od bolestí. Hezký víken, Amelie!

    OdpovědětVymazat
  16. .(░)(░)
    (░)(♥)(░)
    ..(░)(░)
    .......\
    ........| ♥♥♥
    ......(\|/)... ♥♥♥
    ......\\|//.. ♥♥♥
    ......\\|// ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  17. Určitě budou holky rády vzpomínat. Věřím, že na takové krásné chvíle spolu se nezapomene. A k tomu to parádní občerstvení, hned bych ti tam něco "uzobla".

    OdpovědětVymazat
  18. Mutile, Ty jsi mě rozesmál. :-) Další zájemce od adopci? :-) Tři děti nebo pět, to už je jedno...
    Noo, to by nebyl problém, nějaký formulář k vyplnění klidně pošlu, ale jestlipak mě jako "vzornou matičku" budete navštěvovat?...Třeba s bonboniérou, dobrým vínem a poukazem na dovolenou, když budete ta "vzorná dítka" ? :-P

    OdpovědětVymazat
  19. Fialko, to je krásná kytička, díky!

    OdpovědětVymazat
  20. Amelko, napiš adresu a jedu s bonboniérou, vínem, kytičku si půjčím od fialky (moc povedená :)) a tu dovolenou nechám na Tygrovi.
    Dobře, píšu si:

    Amelie Marcelková
    ul. Pohodová 1
    Velký Dobrákov

    Tak, brzy naviděnou. :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj Amélie, tedy nevím ani proč, ale moc mě tento článek dojal. Opravdu moc, díky za sdílení:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...