čtvrtek 29. září 2011

Domeček v krabici

Po roce a půl, kdy Jenda dostává pleny od pojišťovny, se nám povedlo dostat správný počet balení plen.
Brali jsme pleny v místní lékárně a dostávali jsme mnohem méně plen, než jsme měli.

Netušila jsem, že máme nárok na více kusů.
Po roce a půl jsem kontaktovala firmu Medipos, která mi zdarma poslala 3 vzorky a číselník s kódy pro paní doktorku...
A teď přišly 2 krabice s plenama.

Plenky jsme vyndali a dali je na skříň.

Krabice jsem Jendovi nechala v obýváku.

Jenda si do nich nanosil své poklady - kapesníky, míčky...

...a taky plácačky na mouchy...
Vlezl si do krabic a měl z nich radost.

A tak pár usměvavých Jendových fotek.


Dudlík nesmí samozřejmě chybět...

Jako poslední fotka perníkového srdíčka.

Včera šly holky s maminkou na pouť a donesly mi perníkové srdíčko s nápisem: "Usměj se"...
I ty děti vědí, co maminka potřebuje....

14 komentářů:

  1. Šťastný je ten, kdo nic nepotřebuje! To kdysi napsal Seneca a já věřím, že je na tom dost pravdy. Jen aby Jeníkovi ta láska k bydlení v krabici nezůstala. Je to stejně zvláštní. My, relativně normální, my bychom řekli: Chudáček, on je autista. Přitom on může ve svém životě zažívat dost možná víc radostí, než mnozí z nás.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. Vzpomněla jsem si, že jsme jako děti měli domeček z krabic od židlí a jídelního stolu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děti asi často vycítí více i než dospělý.
    To je dobře, že vás aspoň trochu zásobili :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Marci :-)
    neni nad domecek z krabice :-)
    Je fajn, ze si Jenik vyhraje a zvlada zmenu - Tve onemocneni. Kez by to chapal manzel....ale to uz by jsme toho chteli moc, vid ?
    Z Jenika roste veliky usmevavy klucina.
    At je Ti brzy lepe, papa Lucie

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, k tomu co čtu se těžko něco dodává...plenek už snad bude dost...
    Jenda je poslední dobou naprosto kouzelný, jeho úsměvy jsou tak roztomile šibalské a ještě srdce, máš úžasné děti!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky. U nás jsou krabice také nejlepší hračkou, akorát dlouho nevydrží :-).

    OdpovědětVymazat
  7. K čemu může taková krabice posloužit. Vynálezci kartonu a obalových krabic by zasloužili řád dětského úsměvu.
    Tak tedy: Usměj se!
    Přeji Ti moc, aby byly důvody k úsměvům stále s Tebou.

    OdpovědětVymazat
  8. U nás krabice byla oblíbenou hračkou dětem i kočce. Ale nejlépe to napsal David Tygr.

    Přeji pohodovou noc.

    OdpovědětVymazat
  9. Úsměv? Když ono je někdy těžké usmívat se, když není čemu....

    OdpovědětVymazat
  10. milá Amelie děkuji za návštěvu a písmenka na mojem blogu,ja se přiznávám,že občas na tvoje stránky se zájmem,obdivem a úctou taky zavítám,ale se omlouvám komentář jsem ještě nenapsala,protože trpím PN a tak moje čmárání je trošku omezené a tak většinou kam příjdu si počtu a tiše odejdu,taky sleduji tvoje trápení s nohou a přeju ti aby se ti už konečně ulevilo a víš s tím úsměvem milá Amelie vím,že jedině ty víš my se jenom můžeme domýšlet jak to nemáš jednoduché,ale usmívat se je asi těžké,ale proč se neusmívat,když se usmívá Jeníček a je viditelně šťastný

    OdpovědětVymazat
  11. Milá babčo, děkuji za komentář, za čtení mých článečků..jsem ráda, že jsi se ozvala. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  12. Náš kocour krabice miloval. Jak jednu viděl, hned do ní musel vlézt. Učíš ho i na záchod? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Amálko mám něco s Jeníkem společného ,taky mám ráda krabice, a krabičky,prostě mi to nedá,aby pěknou krabici vyhodila ,však ona se na něco sejde.A opravdu se kolikrát sešla.Amálko jak se Ti daří ?Už je to lepší?Dnes jsem se dívala na Jeníkovy fotky,je to moc pěkný kluk, a na každé fotce usmátý,Jde poznat,že Tvoje úsílí, a snaha je vidět.Tobě,a jeníčkovi hodně pozdravů.Pá Pá Luďka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...