sobota 28. prosince 2013

Pár fotek ze Štědrého dne


I přes relativně pochmurnou náladu jsme si stihli pustit pohádku, rozkrojit jablíčka, zapálit svíčky, pustit koledy a taky pouštět lodičky ve vaně.


Autisté se ten den živili jako jindy rohlíkem s máslem a skořicovými polštářky. Na pití jedině
vodu.


Řízek Jeníček povečeřel na zemi v obýváku ve společnosti svých čuníků... Ke stolu jít odmítal a já jsem ho nenutila.



Eliška si dala jahodové knedlíky se skořicí.




Měl to být hezký den...


Děti měly radost z dárků,  tak snad nakonec byl...



Pro mě však zůstává vzpomínka na ten den bolavá, a bohužel i na 2. svátek vánoční...
Mohu se jen modlit, abych pubertu svých dětí přežila ve zdraví.


7 komentářů:

  1. Amélko je mi líto že jsi na vše sama. U nás 2 kluci ty se zas furt mydlili, ale o mnoho větší respekt měli z manžela než ze mě a tak je dokázal vždy srovnat.Dnes už dospělí jsou bezva kamarádi.Možná by pomohl pohled od jejich kamarádek, jak to chodí u nich.Vím že v tomhle věku dají radši na radu kamarádek než maminky,to pochopí až později. Lena

    OdpovědětVymazat
  2. Copak se stalo na Štěpána?
    Opravdu mě to moc mrzí, že jste měli "pochmurnou náladu."
    Ale tak třeba už to bude jen lepší a lepší ;)
    Puberta je těžké období. No, a to už je co říct, když to říká puberťák Lillen.
    Ono je to hlavně o tom, že člověk hledá a poznává, co mu chybí. Myslím, že jsi udělala dobře, jak jsi udělala.
    Opravdu si ze srdce přeji, aby se to už jen zlepšovalo. Člověku zbývá vždycky naděje a musí mu zbýt i víra v lepší zítřky. Přeju hodně sil a víry:)
    A taky to, aby se ta víra změnila ve skutečnost. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Přežiješ to ve zdraví, neboj. Jsi silná, silnější, než si myslíš. A dokazuješ to každý den. I když chápu, jak je to pro tebe těžké. Ale nevzdávej se. Bude to dobrý.

    OdpovědětVymazat
  4. Děti vypadají spokojeně a o to jde. To ostatní není důležité, ať si jedí a pijí co chtějí:-) Mmch máš krásná děvčata, připrav se, že pubertou to teprve začíná...
    Tobě přeji hodně zdraví a spokojenosti, zkus myslet na to dobré, na to co jste za rok dokázali.Zvládla jsi toho hodně a zvládneš i to co vásl čeká v novém roce. Myslím si, že můžeš být na sebe pyšná:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já měl o Vánocích taky jahodové knedlíky... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ale sú tie baby krááásne! Šárka je úžasne namaľovaná, robila si mejkap sama? No nádherné súobidve.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...