pátek 13. prosince 2013

Balíček od Jitky


Tento týden nám přišel krásný balíček.


Pro každého jedna vlastnoručně vyrobená věcička. Nádhera se dívat...


Obdivuji to umění, ten elán, to pracovní nasazení....






Jendovi se líbil čuník a chvilku si s ním hrál.


Měl radost, že zvířátka mají kroužek na pověšení... a že mu to hezky pasuje na jeho "ufky"...




Nakonec čuníkovi udělal chlívek, aby měl kde bydlet....


...a taky domečky pro zbylá dvě zvířátka.


Jitce tímto patří můj veliký dík.

3 komentáře:

  1. Jsem ráda, že jsem Jeníčkovi udělala alespoň malinkatou radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu nádherné, obzvlášť čuník se mi moc líbí. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné dárečky! A mají také pěkné domečky, kde můžou bydlet...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...