čtvrtek 26. prosince 2013

Boží hod u babičky


Na Boží hod jsme byli pozvaní k mamce na oběd.
Jeníček se moc těšil a v červené čepici si nesl hopíky od Ježíška.


Nebyla jsem u toho, takže nevím, CO se stalo.
Jenda s radostí vběhl do obýváku...a než jsem stihla pověsit bundy, viděla jsem, že je zle.
Buď mu někdo něco "špatného" (podle něj) řekl, nebo mu vadila vánoční výzdoba, která tam JINDY nebývá.... možná ho vytočilo, že mu babička pochválila košili... ví Bůh.
A možná NIC. Možná toho už na něj bylo MOC.


Od Jeníčka jsem se nic nedozvěděla a nikdo nevěděl, PROČ se Jenda dostal do afektu.


Schovával se, zavíral oči a nechtěl, aby na něj někdo mluvil.


Nic ho nezajímalo, ani stromeček ani dárky.


Když mu děda nandal na talíř oblíbený řízek, začal Jenda plakat a schovával se pod dědův svetr.






Nechtěl jíst, pít ani žádný dárek.
Jakákoliv komunikace s ním končila tragédií.





Utekl do ložnice a protože nebyla možnost zalézt pod postel, tak se krčil u postele na zemi. Okusoval si prsty a fňukal.


Neřekl mi, co se stalo.


Chvíli jsme ho nechali být myslíc si, že se uklidní. Opak byl pravdou.
Jenda v ložnici hystericky plakal a tekly mu slzy jako hrachy.



Po chvíli se ode mě nechal vzít na klín. Setřela jsem mu slzičky a zeptala jsem se, jestli chce jet domů...řekl, že jo...
Vzala jsem ho do náruče a odnášela jsem ho do obýváku. Chtěla jsem se mamce omluvit a říct, že to Jenda nezvládá, a tak ho vezmu domů.
Tiše jsem na Jeníčka mluvila a snažila jsem se ho uklidnit.
Přestal plakat....a nechal se nalákat na hopíky a čuníky...


..pokračování příště...

10 komentářů:

  1. Mila Amelko preji vam vsem pohodovy zbytek vanocnich svatku, vse nejlepsi do noveho roku a moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Asi toho bylo na Jeníka už moc...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelka,
    želám tebe a tvojim milovaným deťom pekné sviatočné chvíľky. Neviem prečo, ale mám tušenie, že pokračovanie návštevy bude mať pozitívny záver ... kiežby. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jani, pokračování už bude veselejší, ale i tak nás to stálo hodně sil...

      Vymazat
  4. Amélie, chtěla bych tobě i dětem dodatečně popřát krásné svátky a vše nejlepší do Nového roku. Jeníčka je mi líto, že tak plakal, ale ono je toho i na nás 'zdravé' moc, takže se ani nedivím. Snad to dobře dopadlo, jsi šikovná máma a víš, jak na něj. Myslím na vás, jak to všechno zvládáte.

    OdpovědětVymazat
  5. Nedokážu si to ani jen představit.Já bych to určitě nedala.Ještě,že je to za váma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to náročné, Maruško. Hlavně pro babičku: Když vnouče domítá dárky, jídlo, nechce s tebou mluvit, pláče, když se na něj podíváš....já už jsem zvyklá, ale i tak to někdy bolí....

      Vymazat
  6. Páni... Tak co to pokračování?
    To je Šárka na té fotce? Roste z ní hezká slečna.
    Snad už ten zbytek Vánoc bude klidnější ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokračování bude, nestíhám:-) Ano, je to Šárka.

      Vymazat
  7. Je po svátcích a i když byly hektické, zvládla jsi to. S Jeníkem to prostě umíš. Snad to bude rok od roku lepší. Na Jeníkovi je vidět jak se mění. Začíná mít dospělejší obličej, už to není malý kluk. Přeji vám všem do nového roku všechno nejlepší, pevné zdraví a s Jeníčkem hodně trpělivosti. Bude líp, uvidíš.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...