pátek 20. prosince 2013

Kniha "Kocourek Matýsek"


Kniha "Kocourek Matýsek" je dětská knížka s piktogramy, autorkou je Vlasta Hurtíková.


Jendovi se kniha i s pěknými obrázky moc líbí.


Obrázky a piktogramy mu pomáhají lépe porozumět čtenému slovu.


Knihu si bereme ke stolečku, protože tam se Jenda lépe soustředí, než třeba v posteli.


Vypadá to jako "úkol", ale čtení má určité místo, přesný začátek a konec a strukturovaný čas Jendovi vyhovuje.
Pomáhá mu lépe se vyznat v tom našem často chaotickém světě.




A na Jeníčkovi je vidět, že přesně takhle to má nejraději.




Myslím, že ho zaujaly nejen obrázky, ale i samotný text, takže jsem ráda, že jsem mu knížku pořídila.




8 komentářů:

  1. Vidis a naseho Mathisa bavilo iba to ze kocurik ma stejne meno ako on. Jenickovi to ide fakt dobre. Inak aj Mathiskovi pomohlo ked ma na ukoly presne vymedzeny cas.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Marci, u čtení mě napadlo, že by Jeníka mohla bavit i knížka "Knížka", autor Hervé Tullet. Můžu ti ji půjčit, jestli chceš, něco by na tom mohl potrénovat.
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, za zapůjčení bych byla ráda:-)

      Vymazat
    2. Ok, kouknu, jestli ještě mám někde adresu a pošlu. ale asi až 27., teď se mi do fronty na poštu nějak nechce, nebo co. zatím si rozmysli, co by se líbilo holkám, ať ten balíček není tak malý.

      Vymazat
  3. Hlavně že ho to baví. Jsem moc šťastná, že se zase posouvá dál ;)

    OdpovědětVymazat
  4. To je docela zajímavý nápad, napsat takovou knihu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, to byl opravdu šikovný nákup. Jeníčka čtení s obrázky zaujalo, je to dobře vidět na jeho tvářičce. Zdá se, že byl soustředěný a že ho čtení o kocourkovi bavilo. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak už takovéto knihy vznikají! Vynikající nápad! Jistě ho stvořila autorka jako maminka autisty nebo pracující s autistickými dětmi.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...