úterý 17. prosince 2013

Kolotoč


Poslední týden si připadám jako na kolotoči...


Jednou jsem dole, jednou nahoře.
I když poslední týden jsem měla pocit, že jsem akorát dole...
I Jenda to na mně poznal. Vyžaduje ode mě "akci", vyžaduje pozornost 60 vteřin za minutu a to jsem zrovna nezvládala.


Občas jsem se zamyslela nad životem a na Jendu jsem reagovala pouhým "hmm".
A jestli Jenda něco nesnáší, pak je to zrovna to nezúčastněné "hmmm"...


A tak Jenda šel do afektu, vztekal se a nadával mi a o to hůř jsem se zase cítila.



Jenže hrajte veselou, když vám vůbec do smíchu není.
Zkoušejte  na tváři vykouzlit úsměv, když se vám do očí derou slzy....


Stokrát si můžete říkat, že velké holky už přece nepláčou.
Chyba lávky. Mají-li strach o dítě, pláčou vždycky....


A třeba se nicneříkajícími (možná dokonce pozitivními) články na blogu snažím přesvědčit sama sebe, že se "nic" neděje a že zase bude líp...






Kéž by bylo...





13 komentářů:

  1. Je obdivuhodné, jak to vše zvládáte (zvládáš??) ... snad štěstíčko v mé GA u mě na blogu vžene do srdíčka trochu radosti místo slziček...Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Marci foukám :-(....Holka škoda, že jsi z ruky....probraly bychom to u kafe....doufám, že až jednou zase pojedeš do Brna, tak že to kafe dáme :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré ráno, naprosto Vás chápu... Taky se kolikrát snažím přesvědčit i sama sebe... Vím, že to zní jako klišé, ale díky Bohu, že jsme zdraví... Nějak bylo, nějak bude... A musíme být přesvědčené, že nám bude líp... už kvůli dětem. Přeji mnoho sil!

    OdpovědětVymazat
  4. Každý má špatné chvíle,ale musí se to překonat.Život není jen krásnej,je jako na houpačce.Lepší je to jen tam,kde jsou dva zodpovědní rodiče.Zvládla si horší situace,zvládneš i tohle.

    OdpovědětVymazat
  5. Marci, že bude lépe tomu se musí věřit, to se nesmí vzdávat.
    Příští rok 2014 bude podle předpovědí lepší pro nás všechny po všech stránkách.
    Vydrž.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Marci taky bojujem ,ale neboj jednou bude líp fakt že jo,ale kdy to ti nepovím držte se

    OdpovědětVymazat
  7. Nebojte se, bude lip, mne posledni dobou pomaha, kdyz si reknu, ze ted to sice treba stoji za prd, ale zakonite prijde neco, co bude stat za to (casto je to malickost, ale k nezaplaceni:)) ) bez zleho by clovek nerozeznal to dobre. Drzte se!

    OdpovědětVymazat
  8. Copak se stalo? Myslím na tebe a budu se za tebe modlit.
    Já neříkám, že velké holky nepláčou. Já říkám, že v slzách se skrývá životní síla. Smát se umí všichni... ale plakat a kolikrát i ten pláč a smutek unést, to chce hodně síly. Přeju ti hodně síly, ale ještě víc ti přeju, abys ji mohla využít někde jinde a ne ve smutku.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...