pondělí 2. prosince 2013

Aplikace Lipa eggs


Jenda je nemocný, tak tráví víc času na gauči pod dekou a hraje hry na iPadu.


V posledních dnech si oblíbil aplikaci LIPA EGGS. A tímto děkuji jednomu čtenáři za její doporučení.


Zpočátku je to docela jednoduché.


Má tři základní barvy a barví vajíčka. Jednou celé žluté nebo půlené vajíčko žlutá s modrou ap.



 Pokud to udělá správně, tak vajíčko praskne a  z vajíčka se vylíhne ptáček.


Namíchat zelenou, oranžovou nebo fialovou barvu už je na něj příliš těžké.


Sice jsem mu to několikrát zopakovala, ale nepamatuje si to.


Občas mu napovídám, aby měl nějaké procento úspěšnosti, ale někdy ho nechám, ať se v tom plácá sám.


A tak Jenda kliká a kliká, někdy i padesátkrát, ale nakonec to smíchá správně.


Naštěstí se nevzteká, naopak: má z toho radost, že je vajíčko úplně jiné než má být.









Zatím je u levelu 6, tak uvidíme, jak mu to půjde dál.
Teď zase odpočívá u pohádky Lotrando a Zubejda. Za poslední měsíc jsem ji viděla asi jenom stokrát:-P


2 komentáře:

  1. přeji, aby se jeník brzy uzdravil... zmáhá to i dospělé a děti by se s maroděním vůbec neměly potýkat!
    tak hodně trpělivosti a plno splněných levelů;-)
    gábina

    OdpovědětVymazat
  2. Lotrando a Zubejda je hezká pohádka - asi si půjdu nějakou pustit.
    (Mám ráda Stracha - jako herce si ho pamatuju jen v tomhle a v ještě jedné pohádce, ale režíruje úžasné pohádky).

    Jeníčkovi přeju, ať se co nejdřív uzdraví. Já budu muset taky :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...