pátek 13. prosince 2013

Růžová deka


Odpoledne jsem Jendovi převlékla postel.
Věděla jsem, že bude protestovat, ale říkala jsem si, že to třeba přežije.
Nechala jsem ho, aby se mnou spolupracoval, aby tu změnu viděl a aby si na ni zvykl. Měl mi podávat plyšáky, ale spíš se s nimi válel po zemi a skákal v peřinách.
Když jsem práci dokončila, tak řekl, že s tou hnusnou dekou spát nebude a kopal do ní.

Ale já jsem na to zapomněla.
Ve víru starostí mi převlékání peřin neutkvělo v paměti.
Ve 20:30 šel Jeníček spát... a ne a ne usnout...
Sice jsem se podivovala, že ještě nespí, ale u něj nic neobvyklého, tak jsem to až tak neřešila. Hlavně že byl v ložnici (tedy v té půlce za posuvnými dveřmi).
Po 3,5 hodinách přišel do obýváku a řekl, že nemůže usnout, když nemá SVOJI deku.
A v tu chvíli mi to došlo.
Došla jsem do koše na prádlo a povlékla jsem Jendovi zpátky růžový povlak s medvídky...  Jenda si lehl a za chvíli spal.

Tak praní "jeho deky" budu muset nechat na jindy.
Ale ještě nevím, jak ho oblafnu.
Už není takové horko, abych povlak ráno vyprala a on byl za pár hodin suchý....


Barvu polštáře a prostěradla už neřeší, ale na DEKU nedá dopustit.

3 komentáře:

  1. Tak deku vyper ráno a dej na topení a ona uschne brzo.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě netopím, tak počkám, až bude topení teplé:-)

      Vymazat
  2. jo, řeším podobný problém, potřebuju vyprat už docela nutně nebesa nad postýlkou a také mazlíčka kočku... obojí je už v šíleném stavu, ale malá bez nebes neusne a kočku také musí mít... a mě doma schne prádlo asi tři dny a venku je furt vlhko...
    asi se poptám, jestli někdo známý nemá sušičku;-)
    gábina
    ps: až na něco dojdeš, dej mi vědět

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...