neděle 1. prosince 2013

První adventní neděle


Kdysi jsem dělávala několik adventních věnců sama doma, ale v posledních letech si musím věneček kupovat.


Ale ani to nám nebrání prožívat radost a těšit se na vánoce.


Jeníček má rád světýlka a svíčky. Adventní věnec se mu moc líbil.


Chvíli počítal svíčky a prohlížel si adventní kalendář plněný čokoládou.


Eliška mu říkala, kolikrát se ještě musí vyspat, než přijde Ježíšek.


 Pomáhala mu vyndat první čokoládu, protože samotnému mu to nešlo...


Jeníček pak hledal další a další čísla... a já jsem si mohla na pár minut pustit adventní koncert v televizi.


Jenda nesnáší zapnutou televizi, od rána běží jen jeho pohádky, nic jiného.
I dnes mě upozornil, že si koncert smím zapnout na JEDNU SEKUNDU:-P


Ale protože se zabavil kalendářem s čokoládami a pohledem na svíčku, tak jsem nakonec viděla (za letu mezi obývákem a kuchyní) asi dvacet minut.



Pak už mi řekl, že mu tam mám dát zase Šmouly, tak jsem mu vyhověla.


Byla jsem vděčná i za těch dvacet minut. Dnes ráno jsem si říkala, že by bylo fajn, kdybych ulovila z koncertu alespoň deset minut...
Takže dvakrát tolik byl velký úspěch.
Šárka se šla s kamarádkou podívat na náměstí na rozsvěcení stromu a Eliška se dívala na koncert u sebe v pokoji. Jsem ráda, že má možnost zalézt si do pokoje a dívat se na co chce. Bývaly doby, kdy Jenda ječel a z koncertu či vánočních pohádek nebylo nic...

Jeníček si pak došel pro svoji milovanou růžovou deku, pro polštářek a zalehl na gauč ke Šmoulům. Má rýmu a kašel a bylo to na něm vidět...


Přejeme vám krásný adventní čas plný lásky a porozumění.

11 komentářů:

  1. Ahoj,
    Jeníček je šikovný kluk a dělá velké pokroky a ty jsi mu dobrou mámou.Vše bude dobré.....hezký Adventní večer Marťula

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, přeji všem u vás pohodový a poklidný advent!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, tobě i dětem přeji pohodový adventní čas s plápolající plamínky adventní svíček. IVA

    OdpovědětVymazat
  4. Sice opožděně, ale přeji ti krásný pohodový Advent. Na koncert jsem se taky díval a vzpomněl na tebe... ten čas utíká. :)

    OdpovědětVymazat
  5. http://www.youtube.com/watch?v=7W16tYOzTT8

    Zajímavé video. Mrkněte na to....

    OdpovědětVymazat
  6. http://www.tomatis-praha.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milý anonyme, můžeš pro mě něco udělat? Prosím. Neposílej mi ty odkazy. Můj postoj k "alternativní léčbě" autismu je pevný a snad i nezlomný. Nemám čas zabývat se několika odkazy denně. Ber na mě ohledy, děkuji. Podobné odkazy mažu.

      Vymazat
    2. Ahoj Amelie,
      som Ti vďačný za tento názor - mám doma 3,5r syna s mixom diagnóz. Ten tomatis - to je strašné! Nikde nenapíšu o čom to je - púšťanie hudby z tajomného prístroja a nejaký doprovodný program... za to chcú cca tísícku za hodinu a 1 fáza programu má 30 hodín (15 dní)... Takže 30 tisíc len tak - do toho majú plno vídeí o tom, akí sú skvelí. Horšie ako Son-rise. Podľa mňa aj ABA terapia je podobná aj keď sa všemožne snažia tak nevyzerať...

      Vymazat
    3. Není potřebné ani nutné, ba leckdy je to zbytečné - vyhazovat tisíce korun za možné, předpokládané či dokonce lživé "metody léčení" autismu. Autismus nelze vyléčit, ale vhodnou a láskyplnou formou zmírnit, ale k tomu není potřeba peněz, ale bezpodmínečné lásky, nácviků chování a bezbřehé trpělivosti.

      Vymazat
  7. Adventní věnec už jsem chválila. Páni, já mám obě ruce levé, takže bych asi nic nevyrobila... i když bych chtěla. Třeba se jednou dám do všeho toho tvoření se zápalem sobě vlastním.

    Jinak, Jeníčkovi přeju, ať se uzdraví. Já jsem se zase včera dívala na Shreka :D
    A jsem ráda, žes z koncertu viděla víc než jednu sekundu. Jeníček mi občas připomíná (právě i tímhle) mého bratra - ten ale autista není - nebo by aspoň neměl být :D :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...