čtvrtek 12. prosince 2013

Autihrátky s dudlíkem


Jenda miluje kytičkové dudlíky (s velkou savičkou). Bohužel už nejsou k sehnání.


Léta tropil hysterické scény, když se dudánkům něco stalo, když byl některý rozbitý, zpuchřelý nebo dokonce jen mokrý.


Den za dnem si hraje se svými kamarády, které má místo lidí (místo panáčků) - najdete je v autíčku, v domečku, jsou na hlazení, ale i na povídání...





Kontakt s tím nejoblíbenějším zeleným dudlíkem Jeníček doslova zbožňuje.
Nechává se jím hladit, hraje si s ním, povídá si s ním, zadává mu úkoly...







Zbývají mu (asi) poslední dva kousky - zelený a růžový. Sám od sebe si je Jenda ozdobil céčkama.
Dudlíků s placatou savičkou má x, ale to není ono....ti jsou jen na hraní a jen občas, na lásku jsou jen kytičky s velkým "čumáčkem" (jak Jenda něžně říká).
A tak jen doufám, že se dudlíkům nic nestane a že mu budou ještě nějaký čas věrně sloužit.


Je vidět, že je má rád.

12 komentářů:

  1. Dobrý den, zdravím celou rodinku :) Amélko, a není to tenhle? Nebo je ta savička pořád ještě malá?
    http://www.babygoods.cz/Dudlik-kyticka-latex-velka-mix-barev_1987/
    přeju krásné dny a ať se vám předvánoční pohoda nevyhýbá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni jsem dokonce objednávala savičky vel. 3, že si to vyměním sama, a došly mi malé, vracela jsem je zpátky. Napsala jsem tam mailík, děkuju.

      Vymazat
  2. Zkusím se Vám u nás podívat do menších starých drogerií,třeba by se tam pár náhradníků ještě našlo...Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Možná se ještě nějaké kytičkové dudlíky sehnat dají, co třeba zde?

    http://www.babygoods.cz/kojenecke-potreby/dudliky-pro-deti/Dudlik-kyticka-latex-velka-mix-barev_1987/

    Jinak přeji Jeníčkovi mnoho takových hezkých mazlících chvilek, třeba časem i s maminkou : )

    Eliška K.

    OdpovědětVymazat
  4. A nešly by ty dudlíčky objednat v lékárně? Naše lékárna objedná na přání zákazníka vše, co je dostupné na trhu.
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by to někde šlo... Loni jsem se po nich pídila, hledala po lékárnách a zkoušela objednávat na netu...a ikdyž je tam inzerovali, tak poslali jiné, vracela jsem tehdy zásilku... Bylo mi tenkrát řečeno, že už se nevyrábí, ale člověk nikdy neví...

      Vymazat
  5. nejsou tyhle Marci

    http://www.babygoods.cz/Dudlik-kyticka-latex-velka-mix-barev_1987/

    Míša

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou to tyhle? http://www.babygoods.cz/kojenecke-potreby/dudliky-pro-deti/Dudlik-kyticka-latex-mala-mix-barev_1986/?page=1

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den,
    mě napadlo koupit třeba tenhle:
    http://www.nejbaby.cz/dudlik-latex-kulaty-barevny-velky-vel3-baby-nova-cerveno-zluto-modry/d-85617/
    - protože, myslím, nejde o velikost dudlíku jako takového, ale o velikost savičky.. A zde uvádějí vel. 3 - tj pro děti až do tří let... A když odejde savička z toho kytičkového, tak na něj namontovat nový velký čumáček z tohoto:-) To by možná šlo, ne?
    Ale třeba je lepší to nehrotit a postupně od " dudlíkového" období přejít zas o level výš. Však Vy už si s Jeníčkem poradíte, jste šikulové!
    Pěkné dny! Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to právě nijak nehrotím. Loni jsem obeslala několik firem, mailů, ale i když kolikrát byly dudlíky na netu, tak to nebyly ty správné. Že to inzerují, to neznamená, že je mají. Už jsem poučená. Jen jsem si říkala, že by bylo fajn mít nějaký tajně v zásobě, KDYBY byl potřeba.
      A přendávat novou savičku jsem zkoušela dvakrát a byla to hrůza....

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...