sobota 7. prosince 2013

OSKOLA - Barevné kostky


Barevné kostky z OSKOLY jsou jednoduché a přehledné.


V sáčku se nachází strukturovaný proužek s osmi tvary.
Úkolem je doplnit tvary podle barvy na správné místo.
Proužek i kartičky jsou zalaminované a opatřené suchým zipem.
Přesně tak, jak to má Jenda rád a jak je na to za ty roky zvyklý.


Sice chtěl jednou dát na místo trojúhelníku obdélník, ale nakonec se mi ho povedlo přesvědčit, že tam opravdu nepatří.



Chybička se vloudila...ale všiml si sám...




Sice mi Jeníček říká, že úkoly nemá rád, že jsou "tlapný, hnusný a nudný", ale když musí, tak se snaží udělat to, co má...
Včera mi říkal, že u babičky je to lepší, protože tam nemusí úkoly dělat:-P


Přeji vám krásný sobotní den.


2 komentáře:

  1. Páni, je strašně šikovný! U některých těchto úkolů by se člověk docela zapotil :-) My jsme měli sbírku podobných pro seniory, které hlídám, ale těm to vůbec nešlo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Projela jsem si obrázky, co máš na titulce a tentokrát nebudu komentovat přímo ke článkům - beztak mi připadá, že vždycky komentuju stejně nebo podobně - jednoduše nevím, co všechno napsat.
    Chtěla jsem ti jen poděkovat, protože nevím proč, ale zrovna dneska na mě tvůj blog dýchl jako takové to stracené slunce v zimě.
    Tak tedy děkuji a přeji už s předstihem krásné Vánoce a teď i hezký advent.
    (Jinak, tady sice není, ale líbil se mi adventní věnec, který jsem kdesi na některé z fotek zahlédla ;))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...