čtvrtek 23. ledna 2014

Na rytíře a na piráty


Před pár lety nám někdo daroval postavičky z Playmobilu.
Jeníček cokoliv, co připomínalo postavy, panáčky nebo děti ještě donedávna okamžitě zahazoval.
V poslední době už to většinou akceptuje, ale pořád má raději dudlíky (jako zástupce lidí).


Jeníček si moc neumí hrát sám a když není zabavený, tak se projevuje ve zvýšené míře problémové chování, a tak je potřeba ho nějak (za)bavit. A vymýšlet od rána do večera nějaké aktivity, které by ho bavily, je dost náročné.
Tedy: on by hrál jednu hru neustále dokola od rána do večera po dlouhé měsíce, ale to zase nezvládám já. Po několika hodinách či dnech stále se opakující hry mám chuť s tím praštit... Eliška se kolikrát ptá: "JAK to můžeš vydržet pořád dokola?!"  a to ho slyší pár minut denně.


Hry na rytíře a piráty (pořád dokola a dokola a zase znovu to samé...) ho moc baví.
Prý máme málo mečů a chybí nám pistole...no jo, pořád nějaké nedostatky...



Jeníček byl ochotný si vzít do ruky panáčka s přilbou a s mečem, já už jsem si panáčka vzít nemohla.


Dostala jsem nejoblíbenějšího dudlíčka Jendy: zeleného rytíře s přilbou.





Nejdřív přečíst mapu....


...a boj mohl začít...







4 komentáře:

  1. Tohle jsem taky musela absolvovat, porad dokola. To byla synova nejoblibenejsi zabava, kdyz rytiri bojovali. Taky mi to desne lezlo na nervy. Ale 1x, 2x nekdy i vickrat jsem se prekonala.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si taky chtela hrat furt na to stejny a jedine s mamou, sama jsem si hrat neumela. Mela jsem taky ruzne obdobi, treba hra ne detsky domov s plysakama nebo na Bobse (podle knizky Maly Bobes kterou jsme zrovna v te dobe doma cetly). Pamatuju si ze mama ze me silela a jeste dneska s hruzou vzpomina na hru na Bobse. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoji mámu chápu. Myslím, že bysme si rozuměly:-) Jenda se většinou inspiruje na iPadu (teď tam myslím bojují draci) a je to únavné.

      Vymazat
    2. Zas mně... dítě pořád ještě hru, nebo nápodu hrát si na něco, absolutně nechápe, a to ani se zástupnými předměty. Jen je teda škoda, že ty POKROKY... jsou opět vykoupeny těžkostmi v podobě..jejich neúnávného...stereotivního chování... aspon, tak to vidím...:)

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...