neděle 5. ledna 2014

Stolní hra Dobble


Včera jsem ukázala Jeníčkovi stolní hru Dobble.


S Eliškou ji hrajeme podle pravidel.



S Jeníčkem jen hledáme stejné obrázky.


Na každém ze dvou obrázků je vždy jen jeden symbol, který se nachází i na tom druhém kolečku.


Jenda zpočátku nechápal, co po něm chci.
A tak jsem mu dávala vybrat.... "Je sněhulák i na druhé kartě?"




  V krabičce je 55 obrázků. My jsme jich zatím vyzkoušeli jen pár.
Jendovi to na první pokus moc nešlo, uvidíme, jak to zvládne příště.



Holky to moc baví, tak jsem ráda.
Alespoň dělají něco společně a chvilku nezlobí.




4 komentáře:

  1. Dobble je super pro všechny věkové kategorie :-) Já po pár minutách hraní ani nevím, čí jsem ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi skvělá :-)))) pěkný den přeji vám všem :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Vy máte takové perfektní hry! Většinu jich neznám, tato vypadá taky zajímavě.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...