čtvrtek 23. ledna 2014

A ještě jedna mozaika


Poslední týdny jsou dost náročné.
Hlavně na psychiku.
Nemám náladu, chuť ani čas psát.... To, co bych chtěla napsat, nemůžu, a ostatní mi přijde tak zbytečné...
Děkuji všem za povzbudivé komentáře, za starost i za maily, moc si toho vážím, i když kolikrát nestíhám ani reagovat.




Snažím se soustředit na úkoly s Jeníčkem, i když ani ten mi to neulehčuje.


Naštěstí už vím, jak na něj a většinou se nám podaří denní úkoly splnit.


Příští týden je zápis do školy, tak jsem zvědavá, JAK to Jeníček zvládne.














8 komentářů:

  1. Moc pekne mozaiky, obe dve. Jenda je sikulka. Preji hodne sily a at je lepe Amelko.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Sice nemam potuchy, co vas momentalne trapi, ale preji vam, at je to brzy lepsi.
    Aneta

    OdpovědětVymazat
  3. Kráááásná hra. Mohu se optat na výrobce a název? Děkuji předem. Víte, často se dostávám do,zatím, lehké deprese, zvlášt když jezdím pro syna (4r) do školky(speciální pro deti s potizením). A vidím i ty děti starší. Už ted u syna řešíme kde co a nastavají nám perné chvíle, kolikrát nečekané, a jak to všechno bude, až syn povyroste?? No a když dorazí náštěva se ,,zdravými,, dětmi tak je mi ještě hůř a tiše závidím. :-( bů Vám přeji hodně sil a všechno nej,nej do roku 2014. Jsem ráda,
    že píšete blog. Pomáhá mi ,moc. Díky Lucy a Vojtíšek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. milá Lucy. Výrobce a název zkusím zjistit od paní, kde jsem to koupila.
      K ostatnímu: Synek je ještě malý, bude líp. Kolem 3.-4. roku Jeníčkova věku jsem se v tom také dost plácala. Nemyslete na budoucnost, zkuste se soustředit na přítomný okamžik a užívat si času se svým synem, i když to je někdy sakra těžké. I mně bylo líto, jak je na tom Jenda a jak ostatní, ale už dávno to neřeším. Kdybyste potřebovala poŕadit či povzbudit, stačí napsat mailík.

      Vymazat
  4. amálko a kdy se svěříš blogu se svým trápením?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to nejde, lidi jsou zlí a mohli by toho zneužít. Možná někdy v budoucnu.

      Vymazat
    2. http://www.stavebnicehracky.cz/products/ryby1/ firma Melissa Doug

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...