pondělí 20. ledna 2014

Jeníček maluje na iPadu


Na papír Jeníček malovat nechce, ale na iPadu maluje rád a dokonce sám od sebe.
Jen mi ty své výtvory nechce moc ukazovat.
Náhodou jsem dva ukořistila, když od iPadu na chvíli odešel, a tak se o ně s vámi podělím.
Jedno je nějaká spojovačka a pak strašidlo podle předlohy.
To strašidlo se mi moc líbí...


8 komentářů:

  1. Strašidýlko je nádherný! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obrázek by byl fajn v rámečku na zdi, kdyby to šlo :o))). Je milý.
    Zdraví Bára

    OdpovědětVymazat
  3. Obrázek je krásný. Až mě to zahřálo u srdce. Zdravím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Strašidýlko je perfektní, když jsi vzpomenu jak jste psala, že nerad kreslí, tak ohromný skok kupředu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No wow! Na tabletu teda Jenda maluje mnohem lip nez ja na mobilu. =) To strasidlo je vazne presne. Vis, mozna Jenda nema dost vlastni fantazie, proto nechce kreslit. (takhle to mam ja) Ale kdyz ma predlohu, tak je to asi jine.

    OdpovědětVymazat
  6. To strašidýlko je opravdu moc povedené :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Maluje moc pěkně, strašidlo je velice povedené. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...